Het Husqvarna TC/TE/SMR topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou liever een 510/450 op circuit rijden dan een 570.
lompe power is niet altijd t beste. als je een lang circuit(rockanje) heb dan is het wel een voordeel natuurlijk
 
Dus de husqvarna 570 is nog meer circuit georienteerd dan de 510?


Nee een 570 is ouder en gelijkwaardig aan een 510. Een 510 is wel stukke beter. Maar ook een circuit/ cross/ enduro fiets die niet geschikt is voor langere afstanden.

Was zelf even in de war met een husaberg 570..... (maar dat is weer een compleet andere machine).
 
Nee een 570 is ouder en gelijkwaardig aan een 510. Een 510 is wel stukke beter. Maar ook een circuit/ cross/ enduro fiets die niet geschikt is voor langere afstanden.

Was zelf even in de war met een husaberg 570..... (maar dat is weer een compleet andere machine).

op zo'n 510 geeft je reet aan wanneer het genoeg is voor die dag _O-
 
op zo'n 510 geeft je reet aan wanneer het genoeg is voor die dag _O-

Zoals Bernd Hiermer ons leerde op de Erzgebirgsring. "Don't move to much on your bike or your ass will looks like a baboons ass" _O- _O- _O-
full
 
de 16e en 17e weer weekend lelystad.
toch maar mn bumppants van t snowboarden aan doen denk ik. beetje extra "zitvlees"

Stel je niet zo aan man. Een 510 is "plush" in vergelijking met mijn TM.
Ik heb er wel eens 1500km op gereden in 5 dagen. En onlangs nog 1070 in 4 dagen. Er is niks oncomfortabels aan een 510. :N Je moet gewoon meer rijden. :Y
 
Ik ga morgen voor deze kijken, iemand hier al ervaring met de nieuwe husky :] :9


[afbeelding]

Jaaaaa ikkeee :9~
en kan je zeggen ik was meteen verliefd,
blok is het zelfde als de Ktm 690smc

veder kwa uiterlijk echt een beauty
maar kwa rijden echt een beast,

wel proefgereden op 1 met akrapovic demper dat was genieten als je van het gas gaat :]

ik ga hem in Oktober halen en kan je vertellen ik kan niet wachten :}

kgtpcxtcaezns.jpg


&

2ki8wvwwgnegu.jpg



ik zeg :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
@jvd. Ik heb nu 2x die cursus van MVD gedaan op lelystad.
Heb daar ook veel nuttige tips n tricks uit gehaald


Dat geloof ik! ik dacht het zelf allemaal wel te weten, maar dan merk je toch dat de ervaren gasten je toch heeeel veeeeel kunnen leren.
Of je nu les krijgt van MvD, Tvt of Bernd van allemaal kun je veel leren. Ik raad altijd beginners aan zo'n training te volgen. Voordeel van MvD is dat je daar zelfs nog een motor bij kan huren! dat is helemaal leuk.
 
Jaaaaa ikkeee :9~
en kan je zeggen ik was meteen verliefd,
blok is het zelfde als de Ktm 690smc

veder kwa uiterlijk echt een beauty
maar kwa rijden echt een beast,

wel proefgereden op 1 met akrapovic demper dat was genieten als je van het gas gaat :]

ik ga hem in Oktober halen en kan je vertellen ik kan niet wachten :}

[afbeelding]

&

[afbeelding]


ik zeg :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :} :} :}


Ik kon ook niet wachten Rik :N dus ben vandaag gaan shoppen *O* :] :] :]

full

full
 
Nice! Deze van Jester Entertainment is ook niet verkeerd!

13559155_1072104932842989_6454459071391872896_o.jpg


Ding heeft prima power hoor maar ik ben een Dorsoduro gewend en dat is wel anders qua koppel :+

Hier trouwens het filmpje van de #701rideout van mij, gopro beelden zijn van Sakul:

 
Laatst bewerkt:
Jaaaaa ikkeee :9~
en kan je zeggen ik was meteen verliefd,
blok is het zelfde als de Ktm 690smc

veder kwa uiterlijk echt een beauty
maar kwa rijden echt een beast,

wel proefgereden op 1 met akrapovic demper dat was genieten als je van het gas gaat :]

ik ga hem in Oktober halen en kan je vertellen ik kan niet wachten :}

[afbeelding]

&

[afbeelding]


ik zeg :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :} :} :}

Ik heb ook een nieuwe 701 op het oog, ik neem aan dat je tot oktober wacht voor het 2017 model?
Al iets bekend over '17 ?
 
Gisteren eerste ritje gemaakt met de nieuwe husky :]

1 woord (en 5 mannetjes): waanzin! :Y *O* :9 8-) :}

Ik rijd al meer als 20 jaar met moto's, maar nog nooit met een supermoto gereden. het dichtste wat hier bij kwam was een Honda CRF 250cc en toen was ik nog maar 14 jaar dus...

daarna altijd racers gehad, mijn laatste was een Honda CBR1000RR van 2008, leuke fiets voor als je eens goed wilt doorgassen, maarja wordt ook een dag ouder :') en ben niet meer zo voor de snelheid en die zithouding :r

De 701 is echt super:} het koppel :9 sturen met dat ding :} man wat een fungehalte 8-) het is nog wat wennen als je zolang op racers hebt gereden als mij, maar...

Kan de 701 alleen maar aanraden voor wie nog twijfelt :Y
 
Presentatie 2017 Enduro's

oa carbon subframe en traction-control.

 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier eigenlijk mensen die weleens een rondje crossbaan doen met hun TE450/510?

Is dat een beetje te doen nog?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan