Het ik haal me intruder uit elkaar haal topic.

lock

Die hard MF'er
5 jul 2004
605
0
Den Haag
hallo allemaal,

na de problemen met me intruder zoals jullie hebben kunnen lezen zijn we vandaag begonnen met het uit elkaar halen van de motor.
met behulp van het werkplaatsboek is dit redelijk te doen.

vandaag hebben we alles los gehaald om het blok te kunnen verwijderen.
behoorlijke klus nog. heeft ons (2 man) heel de avond gekost. maar dan ligt je blok er ook tussen uit.

zal van de week wat foto posten over hoe we te werk zijn gegaan. alle stappen die we nemen leggen we vast op foto. dit voor zodra hij weer in elkaar moet wij weten waar alles hoort.

verder zal ik jullie op de hoogte houden van de werkzaamheden en misschien soms om tips vragen.
hopelijk zijn we er snel achter wat er mis is met de motor en is het snel weer gemaakt dat we weer kunnen gaan touren.

groetjes
jean paul
 
Ik heb het niet kunnen lezen,want je opent voor elk probleempje een nieuw topic...

Het lijkt mij makkelijker en duidelijker om alles in een topic te houden, dan blijft er een beetje verband in......

Geen geluk met me Intruder
"update" de intruder met de ellende
problemen met me intruder
Mijn Intruder loopt niet lekker

Zie dit maar als opbouwende kritiek... ;)
:^
Mensen moeten nu uit die andere topics je problemen gaan lopen opzoeken. Men heeft hier misschien minder zin in, met als gevolg dat je minder antwoorden krijgt.
 
Ik heb die topics niet gelezen, maar ik begrijp wel dat hij gekut had met zijn intruder wat erg vervelend zal zijn geweest als hij 4 topics heeft geopend ;)
 
Ik heb die topics niet gelezen, maar ik begrijp wel dat hij gekut had met zijn intruder wat erg vervelend zal zijn geweest als hij 4 topics heeft geopend ;)

heel erg vervelend ja. zker als je gewoon wil rijden en je ook een motor voor je werk nodig heb vaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan