Het ik weer :X

RemCoulD

MF veteraan
21 nov 2002
2.142
0
Hooglanderveen
Vandaag mocht ik voor de baas op de motor heen een weer naar Enschede.
Mooie rijskosten vergoeding dus ik denk pak lekker de motor.
De heenreis ging van een lije dakje dus ik lekker een daggiej gewerkt.
Dag zit er op Yippie weer lekker 120 km terug naar Amersfoort.
Ik hijs me in me pak loop naar buiten door het lekkere zonnentje en start de Veeffer. Laat hem ffuh warm draaien terwijl ik met een collega sta te praten. Totdat mijn motor afslaat. Ik dacht nog laat ik van de gelegenhijd gebruik maken en er vandoor gaan. Dus ik neem afschijd Terwijl ik in gedachte al op de motor zat.

Start de motor opnieuw maar hij klinkt niet lekker :( Leek wel of hij op 2 cylinders liep. Dus ik met 7 kleuren in me broek rustig de straat uit, bocht om en over was het met de pret. @%#&$^@@&$^$%@#%$^Heb ik weer in die brandende zon. Denk nog zal wel benzinen zijn (wat onwaarschijnlijk was want had pas 120KM gereden. maarjah ik de tank op zijn rezerve en maar weer proberen te starten.
Slaat een paar keer bijna aan maar het zit me niet mee accu leeg :(
Nouwjah helm af handshoenen uit en rennen maar *zweet**zweet**zweet* okay jas uit en rennen *huig**puf*.
Gelukkig net gisteravond anwb pasje in me portomonee gedaan dus ik bellen.
Anderhalf uur later komt er een gele auto de straat in (ik ben ondertussen 5 kilo lichter door het verlies van zweet.
Stopt netjes bij mij en er stapt een wat oudere man uit die eens even kijkt en begint te vertellen over zijn eigen jammie Custom BIke. Daarna Zegt iej letterlijk oow das een honda die kunnen niet kapot zal wel iets kleins zijn (nou geloof mij Het kan wel kappot :( )
Maar na wat annalitisch denken en een paar kleine tessies van meneer de Wegenwacht is het probleem binnen 10 minuten gefixt :} (in het kort compressie slangetjuh op me benzine kraan was los geschoten)

Hulde aan de meneer van de Anwb die me even netjes een test rondje laat rijden en gelijk even me clipons recht Zet (was nog van me crash)


Samengevat Hulde aan de :} :} ANWB :} :}
 
Laatst bewerkt:
Je betaald er ook goed voor, maar ze helpen je goed. Heb ook alleen maar positieve ervaringen met de ANWB wegenwacht, ze zijn niet beroerd wat extra te doen idd.
 
Zeker hulde! Ik was vaste klant bij ze toen ik nog een Daewoo blik had.

Helpdesk goedemiddag. Ah, meneer CatchDude, hoe gaat het met de verbouwing? Ja ze komen er direct weer aan hoor. 2 suiker 1 melk in de koffie toch? Nemen ze lekker een thermosje mee. Hoe is het met de Cavia's?
 
Sorry voor de warrige tekst maar ben een beetjuh dood op,

En moet me vriendin nou uit gaan leggen dat er niets mis is met die motor terwijl ik voor de zoveelste keer gezijk het :X

p.s. Vind dat ik me geld er nou al uit heb, heb er niet aan moeten denken om iemand me op te laten halen 125km van huis (en zelf was ik hier niet op gekomen)

Overigens viel het me ook op dat dat kleine uurtje dat ik er stond een tiental motors voorbij kwamen waarvan er geen een stopte,
en alleen een fietser, een oma die ik bijna omver rende :X en een Sjonnie uit indionesie in koekblik vroegen of ze wat voor me konden doen.

 
Laatst bewerkt:
Je hebt wel mazzel hoor, ik heb nog nooit een wegenwachter met kennis van motoren getrofen. Meestal was het Mustang sleutelen, en wegenwacht mijnheer koffie halen enzo. Ik heb er een keer een gehad die echt alles van m'n Guzzi wilde weten ( waren de moeren van de uitlaat eraf gelopen, dus wat vuurwerk voor de linkerknie wat wat warm werd. Hij had gelukkig nog een paar RVS moeren en ringen in de auto, en Mustang sleutelen, en hij maar vragen, waar is dit voor, waarom heb je dat gedaan, die K&N luchtfilters, moest je hem nou opnieuw afstellen, en waarom twee bougies per cilinder.

Was een erg toffe vent, toen hij aan kwam rijden had hij Danzig opstaan, en later nog de Cramps. Zelf nooit aan motoren begonnen omdat hij bang was dat hij dan niet oud zou worden.
 
Overigens viel het me ook op dat dat kleine uurtje dat ik er stond een tiental motors voorbij kwamen waarvan er geen een stopte,
en alleen een fietser, een oma die ik bijna omver rende :X en een Sjonnie uit indionesie in koekblik vroegen of ze wat voor me konden doen.
Waar stond je in Enschede en hoe laat ongeveer? Kom zelf dagelijks uit Enschede dus misschien ben ik ook wel doorgereden :P

(maar dan wel in aircoblik uiteraard ;) )
 
Waar stond je in Enschede en hoe laat ongeveer? Kom zelf dagelijks uit Enschede dus misschien ben ik ook wel doorgereden :P

(maar dan wel in aircoblik uiteraard ;) )

Uhm was op de kruising schutters veld tubantiastraat o.i.d. (zitten daar een aantal doe het zelf en meubel zaken enzo.

Het was overigens tussen 4 en 6 ergens
 
Terug
Bovenaan Onderaan