RemCoulD
MF veteraan
Vandaag mocht ik voor de baas op de motor heen een weer naar Enschede.
Mooie rijskosten vergoeding dus ik denk pak lekker de motor.
De heenreis ging van een lije dakje dus ik lekker een daggiej gewerkt.
Dag zit er op Yippie weer lekker 120 km terug naar Amersfoort.
Ik hijs me in me pak loop naar buiten door het lekkere zonnentje en start de Veeffer. Laat hem ffuh warm draaien terwijl ik met een collega sta te praten. Totdat mijn motor afslaat. Ik dacht nog laat ik van de gelegenhijd gebruik maken en er vandoor gaan. Dus ik neem afschijd Terwijl ik in gedachte al op de motor zat.
Start de motor opnieuw maar hij klinkt niet lekker Leek wel of hij op 2 cylinders liep. Dus ik met 7 kleuren in me broek rustig de straat uit, bocht om en over was het met de pret. @%#&$^@@&$^$%@#%$^Heb ik weer in die brandende zon. Denk nog zal wel benzinen zijn (wat onwaarschijnlijk was want had pas 120KM gereden. maarjah ik de tank op zijn rezerve en maar weer proberen te starten.
Slaat een paar keer bijna aan maar het zit me niet mee accu leeg
Nouwjah helm af handshoenen uit en rennen maar *zweet**zweet**zweet* okay jas uit en rennen *huig**puf*.
Gelukkig net gisteravond anwb pasje in me portomonee gedaan dus ik bellen.
Anderhalf uur later komt er een gele auto de straat in (ik ben ondertussen 5 kilo lichter door het verlies van zweet.
Stopt netjes bij mij en er stapt een wat oudere man uit die eens even kijkt en begint te vertellen over zijn eigen jammie Custom BIke. Daarna Zegt iej letterlijk oow das een honda die kunnen niet kapot zal wel iets kleins zijn (nou geloof mij Het kan wel kappot )
Maar na wat annalitisch denken en een paar kleine tessies van meneer de Wegenwacht is het probleem binnen 10 minuten gefixt (in het kort compressie slangetjuh op me benzine kraan was los geschoten)
Hulde aan de meneer van de Anwb die me even netjes een test rondje laat rijden en gelijk even me clipons recht Zet (was nog van me crash)
Samengevat Hulde aan de ANWB
Mooie rijskosten vergoeding dus ik denk pak lekker de motor.
De heenreis ging van een lije dakje dus ik lekker een daggiej gewerkt.
Dag zit er op Yippie weer lekker 120 km terug naar Amersfoort.
Ik hijs me in me pak loop naar buiten door het lekkere zonnentje en start de Veeffer. Laat hem ffuh warm draaien terwijl ik met een collega sta te praten. Totdat mijn motor afslaat. Ik dacht nog laat ik van de gelegenhijd gebruik maken en er vandoor gaan. Dus ik neem afschijd Terwijl ik in gedachte al op de motor zat.
Start de motor opnieuw maar hij klinkt niet lekker Leek wel of hij op 2 cylinders liep. Dus ik met 7 kleuren in me broek rustig de straat uit, bocht om en over was het met de pret. @%#&$^@@&$^$%@#%$^Heb ik weer in die brandende zon. Denk nog zal wel benzinen zijn (wat onwaarschijnlijk was want had pas 120KM gereden. maarjah ik de tank op zijn rezerve en maar weer proberen te starten.
Slaat een paar keer bijna aan maar het zit me niet mee accu leeg
Nouwjah helm af handshoenen uit en rennen maar *zweet**zweet**zweet* okay jas uit en rennen *huig**puf*.
Gelukkig net gisteravond anwb pasje in me portomonee gedaan dus ik bellen.
Anderhalf uur later komt er een gele auto de straat in (ik ben ondertussen 5 kilo lichter door het verlies van zweet.
Stopt netjes bij mij en er stapt een wat oudere man uit die eens even kijkt en begint te vertellen over zijn eigen jammie Custom BIke. Daarna Zegt iej letterlijk oow das een honda die kunnen niet kapot zal wel iets kleins zijn (nou geloof mij Het kan wel kappot )
Maar na wat annalitisch denken en een paar kleine tessies van meneer de Wegenwacht is het probleem binnen 10 minuten gefixt (in het kort compressie slangetjuh op me benzine kraan was los geschoten)
Hulde aan de meneer van de Anwb die me even netjes een test rondje laat rijden en gelijk even me clipons recht Zet (was nog van me crash)
Samengevat Hulde aan de ANWB
Laatst bewerkt: