Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

Die zeuren niet over vlekken op de boerka...
Ik weet niet of geiten ook tochtig worden.
Of hoe heet dat?

Ritsig?

Screenshot_20210909-225701_Chrome.jpg
 
Zo reed ik vanmiddag op mijn paarse Supermagna en ik kwam in Bovenkarspel en dacht: kom, laat ik de Zuiderdijk nog eens pakken want het is prachtig motorweer en druk kan het er nu niet zijn.

Dus reed ik van Bovenkarspel tot Schellinkhout, want vanaf daar wordt het eenrichtingsverkeer en moet je dus het dorp in, ook geen straf.

Maar de bottom line: hoeveel motoren denk je dat ik ben tegengekomen? Want men wil de dijk ook door de week dicht voor motoren want die veroorzaken zoveel overlast immers.

Ik zal jullie niet langer in spanning houden: ik ben één motor tegengekomen, om een uur of half drie. 1 motor, one bike, het is toch verschrikkelijk, dicht die dijk want zoveel overlast kunnen we niet tolereren.
Een paarse Supermagna is pure uitlokking :Y :+
 
Dat een wegwerker wordt aangereden is natuurlijk niet goed.
Toch snap ik 't wel een beetje. Na zeer veel Baustelles in Duitsland ben ik er ook allergisch voor geworden.

Waarom moet die weg dan dicht? Er was toch niks mis mee?
Ik kom er vaak genoeg langs en voor mij was er helemaal niks verkeerd met deze weg. Gewoon afblijven!!
Oke, ze hebben/ hadden aan beide kanten van het dorp een akelig drempeltje. Haal die dan maar weg.
 
Vandaag mail gehad van de bezwarencommissie met de mededeling, uiteraard in de gebruikelijke wollige ambtelijke taal, dat mijn bezwaar niet ontvankelijk verklaard was ivm het feit dat ik geen direct belanghebbende ben. Dat heeft een paar duiten gekost, the story continues...
 
Vandaag mail gehad van de bezwarencommissie met de mededeling, uiteraard in de gebruikelijke wollige ambtelijke taal, dat mijn bezwaar niet ontvankelijk verklaard was ivm het feit dat ik geen direct belanghebbende ben. Dat heeft een paar duiten gekost, the story continues...
Verrassend bericht; had ik niet verwacht :X.
 
Tsja, het zal je waarschijnlijk niet verbazen dat ook ik aan het bier zit nu. Ik hoef nergens heen en heb lekker gegeten, biertijd dus!
Proost, 🍻
 
Terug
Bovenaan Onderaan