Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

...
En zo worden wij dus aan gemeenteraden voorgesteld. Ik vind het te schandalig voor woorden en die actiegroep moet zich diep schamen, hufters.
...

Deze manier van manipuleren lijkt tegenwoordig de normale gang van zaken.
Triest inderdaad, je ziet het helaas overal terug.

De vakbond BEB is zeer groot aan het worden (Bond Eigen Belang)
 
Maar ik vind een afgekondigde milieu zone, waar een beleid op basis van normen op van toepassing is duidelijk wat anders als een bord plaatsen op basis van het feit dat er wel regels zijn maar niet gehandhaafd worden. Daar is dan geen capaciteit voor, maar wel om na het bord elke motor maar te bekeuren. Niet voor de herrie, maar voor het aanwezig zijn. Verdienmodel.😒
Motoren niet, terwijl de klassiekers en cabrio's er lustig op los recreëren. Weg van de minste weerstand. 🤔
 
Godsgeklaag van de bewoners is het, onlangs ook een auto achterna gereden die mij inhaalde op de dijk. Vervolgens diep het gaspedaal intrapte en daarna het dorp in verdween. Reed erachter aan om te vragen waarom ze dat eigenlijk deed, antwoordde luidde "doe het altijd"....
Dus de locals moeten niet zo zeuren.

Ja ook mijn ervaring... als je je op zo'n dijk netjes aan de snelheid houdt rijdt er of iemand met 30 km/h waar je 60 mag, of er zit een local kneiterhard achter je te duwen om in te halen, vervolgens met Mach 7 naar zijn dijkwoning te racen en aldaar aangekomen te klagen over die nare motoren. :X
 
om na het bord elke motor maar te bekeuren. Niet voor de herrie, maar voor het aanwezig zijn. Verdienmodel.😒
Motoren niet, terwijl de klassiekers en cabrio's er lustig op los recreëren. Weg van de minste weerstand. 🤔
met leugen filmpjes zoals in de post van Han s is dat het logische gevolg....
in feite hebben die zeikerds hun tactiek aangepast:
voorheen werden we afgebrand tot en met, en nu ineens is het van ´we hebben niks tegen motoren, behalve tegen diegenen die meer dan 70 DB produceren (zowat iedere motorrijder en automobilist dus...) en net zoveel lawaai maken als een straaljager´ welke dus volgens hen 95DB produceert.
uit ervaring weet ik dat een straaljager die 95DB produceert nog uitgevonden moet worden.
de meest stille tot dusverre is de AV8-B (beter bekend als de hawker Harrier) en die zit op 140DB

het bewijs:
full


kortom: onzin uitkramen kunnen ze wel, maar eerlijk zijn, ho maar!

Gr.
Lonewulf
 
Laatst bewerkt:
Er staat ergens een lijstje op internet met vergelijkingstabellen. Volgens die tabel zou een F16 die op 600 meter hoogte vliegt ongeveer 95db produceren. Grappig dat daarnaast ook een viool genoemd wordt.
Een motor die 95db produceert is dus net zo luid als een viool.
 
Deze manier van manipuleren lijkt tegenwoordig de normale gang van zaken.
Triest inderdaad, je ziet het helaas overal terug.

De vakbond BEB is zeer groot aan het worden (Bond Eigen Belang)
Heb je het filmpje helemaal afgekeken? Met name het laatste beeld vind ik schokkend, het is een wat oudere motorrijder met een fout zonnebrilletje met een grimmige blik, die beide middelvingers opsteekt. Dus dat is ongeveer het beeld van de gemiddelde motorrijder, zoals men ons presenteert.

Okay, dat het lawaai een probleem is snappen de meesten hier ook wel, maar als je met dit soort gemanipuleerde onzin je punt probeert te maken, ben je voor mij een jammerlijke mislukkeling en ik ben benieuwd of het IQ van de gemeenteraadsleden hoog genoeg is om dit soort crap te doorzien.
 
Ik snap eerlijk gezegd dat in groepjes over die dijken scheuren in het weekend echt niet. Ik heb er nooit wat mee gehad en met herrie-pijpen heb ik al helemaal niets.
 
Heb je het filmpje helemaal afgekeken? Met name het laatste beeld vind ik schokkend, het is een wat oudere motorrijder met een fout zonnebrilletje met een grimmige blik, die beide middelvingers opsteekt. Dus dat is ongeveer het beeld van de gemiddelde motorrijder, zoals men ons presenteert.

Okay, dat het lawaai een probleem is snappen de meesten hier ook wel, maar als je met dit soort gemanipuleerde onzin je punt probeert te maken, ben je voor mij een jammerlijke mislukkeling en ik ben benieuwd of het IQ van de gemeenteraadsleden hoog genoeg is om dit soort crap te doorzien.

Yup helemaal gekeken en ik ben het helemaal met je eens.
Bij mij zijn ze na zo'n filmpje niet meer serieus te nemen. Hopelijk doet de gemeenteraad dat ook.
 
Het probleem van MAG en andere motorblaadjes, is dat ze vooral prediken voor eigen parochie.
De landelijke bladen en media bereiken een veel groter publiek, die blijkbaar al een mening klaarheeft....
En een kleine aansporing als een gemanipuleerd filmpje doet daar weinig aan af; men heeft z'n mening al paraat.

Het beeld moet veranderen, en dat proces duurt langer dan iets verpesten.
" Een imago komt te voet, maar gaat te paard "...
 

Kijk, dit vind ik nou goor, op een schofterige manier de motorrijder in een kwaad daglicht zetten. Een filmpje dat duidelijk is gemanipuleerd. De twee toevallige dames acteren duidelijk, zijn waarschijnlijk kennissen van de maker van de film.

Je ziet beneden een motorrijder langs komen die gewoon met een constante snelheid rijdt, maar je hoort een fel accellererende motor en dat geluid lijkt in een tunnel te zijn opgenomen.

En zo worden wij dus aan gemeenteraden voorgesteld. Ik vind het te schandalig voor woorden en die actiegroep moet zich diep schamen, hufters.

En dan stellen ze ook nog een maximum SPL voor van 70 dB, terwijl autobanden meer lawaai maken.
Helemaal mee eens Han S. Dit slaat helemaal nergens op. Inderdaad in scene gezet en nog slecht acteerwerk ook. Hier is geen kruid tegen gewassen. Zoals in de hele Nederlandse samenleving, als je maar hard genoeg schreeuwt krijg je je zin.
 
Daar gaat het toch niet over? Het gaat over het weigeren van verkeersdeelnemers op oneigenlijke gronden.
Noop daar gaat het wel over, het gaat over asociaal rijgedrag met asociale tyfusherrie. Ik kom af en toe wel eens zo'n totale randdebiel tegen die dan naast mij gaat staan voor een stoplicht en dan zijn motor in de toerenbegrenzer laat knallen. Dan ben je toch werkelijk hersendood of niet dan?
 
Hoeft ook niet, ieder mens is anders.
Er zijn er die dat wel mooi vinden.

Er zijn ook mensen die liever een Harley hebben en er zijn er die liever een buikschuiver hebben.
Mooi, niet iedereen hetzelfde. :t
Maar illegale pijpen blijven gewoon illegale pijpen = doodgewoon tyfusherrie = beetje zielig eigenlijk best wel heel veel.....
 
Noop daar gaat het wel over, het gaat over asociaal rijgedrag met asociale tyfusherrie. Ik kom af en toe wel eens zo'n totale randdebiel tegen die dan naast mij gaat staan voor een stoplicht en dan zijn motor in de toerenbegrenzer laat knallen. Dan ben je toch werkelijk hersendood of niet dan?
Ja zeker...dus zoals gezegd, op basis van een idioot veroordeel je tienduizenden. Neem een extra lijntje oké
 
Ja zeker...dus zoals gezegd, op basis van een idioot veroordeel je tienduizenden. Neem een extra lijntje oké
Wie zegt dat ik tienduizenden veroordeel, waar schrijf ik dat dan, je lijkt wel een politicus en legt mij woorden in de mond. Ik heb gewoon helemaal niets met motorrijders die met een illegale herriepijp rijden. Als jij dat normaal vindt moet jij dat weten, suc6 ermee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan