Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

De volgende roep om afsluiting is er al weer (Gortelsweg bij Vierhouten)

Yep, zie ook al weer een rechtzaak tegen de f1 race over twee weken. Nederland is een droevig land aan het worden.
 
Die F1 mag van mij, als echte motorrijder, wegblijven.
Kan best zo zijn maar straks mag je helemaal niks meer. Wat de f1 aangaat, ik vind het helemaal geweldig, behalve de wijze van gunning dan. Maar als we zo doorgaan met het honoreren van k(l)aagclubjes is straks de tt ook passé.
 
Vaak rijden ze in groepen, want dat staat stoerder en maakt meer indruk.

Dat heb ik nou met Pieterpadwandelaars. Loop die route in je eentje, i.p.v. met een groep.:Y

,Ter illustratie: op zondag 15 augustus telde de Stichting Vierhouten Natuurbestemming tussen 12.30 en 13.30 uur 134 motoren’’ aldus Meijer. ,,Dat betekent dat op een zonnige dag zo’n duizend motoren door het dorp scheuren.

Lekker objectieve telling als je een uur een meeting doet precies op het drukste moment van de dag.
Lijkt me stug dat er tussen 10-18u elk uur zoveel motoren passeren.
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik nou met Pieterpadwandelaars. Loop die route in je eentje, i.p.v. met een groep.:Y

Ik met beide 🤗
en met groepen wielrenners.
En ja ik fiets ook wel eens op een snelle fiets.

Ik vind alle grote groepen niks.
Log en langzaam en nemen,plaatselijk, zwabberend en gevaarlijk , teveel ruimte in .
 
Dat heb ik nou met Pieterpadwandelaars. Loop die route in je eentje, i.p.v. met een groep.:Y



Lekker objectieve telling als je een uur een meeting doet precies op het drukste moment van de dag.
Lijkt me stug dat er tussen 10-18u elk uur zoveel motoren passeren.
Is inderdaad wel een erg simpele variant van extrapolatie, maar deze ‘rekenwijze’ zal het bij de motorkritische medemens wel goed doen B|.
 
Misschien moeten we eeens een ritje organiseren nu het nog kan.

237116344_4348878125196332_6637629147995312558_n.jpg
 
3 man is wel mooi 👍
3 of maximaal 4. En dan strak bij elkaar in het achterwiel, baksteensgewijs 👍
Precies, maar dan moet je elkaar wel kennen. Dan komt het wel goed.
En niet 1 erbij die zonodig haantje de voorste wil zijn. Ik kom regelmatig mensen tegen, waar ik een stuk mee op rij, maar ik hou wel wat meer afstand dan.
Meestal rij ik echter met mensen die ik al jaren ken, dan ken je elkaar, en weet wat je aan elkaar hebt.
 
De volgende roep om afsluiting is er al weer (Gortelsweg bij Vierhouten)


Grrr bij mij in de achtertuin en ik rij hier regelmatig.
Het is een virus, zou er al een vaccin zijn :+
 
Precies, maar dan moet je elkaar wel kennen. Dan komt het wel goed.
En niet 1 erbij die zonodig haantje de voorste wil zijn. Ik kom regelmatig mensen tegen, waar ik een stuk mee op rij, maar ik hou wel wat meer afstand dan.
Meestal rij ik echter met mensen die ik al jaren ken, dan ken je elkaar, en weet wat je aan elkaar hebt.
We worden ouder...verstandiger...
 
Terug
Bovenaan Onderaan