Het is me weer gelukt :( R6 R.I.P

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Vanaf donderdag in de Eiffel gereden en zaterdag ook nog voor het eerst on de Nordschleife gereden....wat een ervaring :) . Gisteren wilde we voordat we naar huis gingen ook nog even een rondje gaan rijden maar toen we daar zagen dat de baan nat was er maar vanaf gezien.
Vlak langs de baan aan de achterkant op de B258 (recht stuk) zat ik een beetje naar mijn spiegels te kijken waar mijn vriend bleef toen de auto voor me achterlijk hard in de remmen ging om even te gaan tanken. Ik had het op dat punt ook niet helemaal verwacht. Motor dus weer compleet in de prak gereden, een stukje van mijn linker wijsvinger in ergens door afgesneden of eraf gerukt. Er was gelukkig iemand binnen een aantal seconden die mijn polsafgeknepen heeft gehouden en mijn hand omhoog gehouden heeft (volgens mij ADAC). In de ambulance nog even aan een infuus gehangen omdat mijn bloeddruk te hard zakte.

Nu aan alle kanten stijf van de val maar goed, het had natuurlijk weer veel minder kunnen eindigen.
 
Laatst bewerkt:
Pech, net effe op 't verkeerde moment in je spiegel gekeken dus.
Maar goed, je hebt zelf niks ernstigs gelukkig.

Is je stukje vinger er weer terug aangezet?

Etienne
 
Laatst bewerkt:
sterkte met je vinger(s) :j :+
en beterschap
full
 
Zonde van de R6, maar gelukkig kun jij het nog na vertellen 8-) dat is toch het belangrijkste !
 
Sjees, wanneer leren we nu toch eens dat we dit soort berichten liever niet zien! Hebben ze je vingertop niet terug kunnen zetten? In ieder geval beterschap.
 
Sterkte! Het belangrijkste is dat je zelf OK bent al vind ik een afgerukt stuk vinger ook niet echt fijn te horen. ;(
 
Klote weer zo'n bericht........een stukje van je wijsvinger moeten missen zal nog wel gaan [ik ben door de ketting en achtertandwiel bijna heel de duim kwijt] .........het had erger kunnen zijn........beterschap met alles!
 
Ze hebben het er nog wel aan gehecht. Volgens de vriend waar ik was is er waarschijnlijk nog wel een paar keer een auto overheen gereden. Zal waarschijnlijk wel afsterven. Moet vrijdag weer terug naar de huisarts maar voorlopig wil hij het nog niet uit het verband halen.
 
Gaat goed met je vriend.
Nou, als je het allemaal niet meer aankan kom je maar een biertje halen.
 
Shit zeg.........Een stukje vinger eraf. Brrrrrrrr. Ik hoop dat ie er aan blijft plakken.

Beterschap en ik hoop dat je een goeie verzekering hebt zodat je snel weer kan :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan