Het is stil op straat

Vandaag een "toerritje"met de FZRclub gedaan in Friesland.

Ik ben om 9:15 vertrokken en was om 17:45 weer binnen.
397km weggedrukt en heerlijk gereden. Weinig fietsers en wandelaars en na 14:30 werd het echt rustig op de weg.Zelfs het klaverblad was na 5en nog lekker om te rijden.


Moeten ze vaker doen die WK's

Frans
 
Wij hebben van 9 uur vanochtend tot half 4 op de motor gezeten. ' waren een weekendje in luxemburg. In Belgie hadden we een hele 3 baans weg voor onszelf...heerlijk. Dat was gelijk anders toen we de nederlandse grens over waren. we hebben enorm veel (grote) groepen motorrijders gezien. Ik vroeg me al af: welke motorrijder rijdt er nìet vandaag??. En of het warm was?? Als je maar bleef rijden niet, maar als je ff met een stop je handschoen uit deed, kreeg je hem niet meer goed aan, blè :r . Ook zat t shirtjes gezien dit weekend..en >> slippertjes met hoge hakken. ( dat is toch echt de bloody limit...)
 
Alleen anti-voetballers reageren...

Maar voor mij veel te warm om te gaan rijden.

Doe mij maar slecht weer *O*

En een potje voetbal kijken met de kameraden onder het genot van een koud glas grolsch; onbetaalbaar :W
 
't was zelfs stil bij het strand :X

Normaal moet ik met dit weer een half uur zoeken voor een parkeerplek als ik op bezoek moet bij iemand daar en nu was het leeg, heeeeeeeeeeerlijk :P
 
Welk strand was dat dan?

bij zandvoort was het aardig druk. Alle parkeerplaatsen waren vol.
Gelukkig was ik met de motor :]
 
[me]FragDaddy heeft vanmiddag ook heerlijk gereden.[/me] lekker rustig inderdaad

Ik hoop dat nederland heel ver komt dit WK. Hoe spannender het wordt, hoe meer mensen gaan kijken. (en hoe rustiger het wordt op straat voor ons als motorrijders)
 
Welk strand was dat dan?

bij zandvoort was het aardig druk. Alle parkeerplaatsen waren vol.
Gelukkig was ik met de motor :]
Katwijk.

Niet zo commercieel dus je zit daar meer voor het strand en niet om gezien te worden ;)

Ben er zo ongeveer opgegroeid op het strand daar, heerlijk :P
 
Ben net terug

geef geen zier om voetbal :X Die doe't mo'ar (twents voor ze zoeken het maar uit )
Maar het was zo ontzettend warm , en korte broek en gympies aan |( nee bedankt .....

Even gewacht dat het wat minder warm werd m ben toen gelijk gaan rijden ,,
Maar het ritueel aangepast ,, in de korte broek de kort inspectie verlichting & banden , ketting , slot eraf ,, dan pas de motor kleding aan ,,, en dan pas starten en weg .....

Was heerlijk ,, weinig drukte ,, heb wat tour routes gekruist maar weinig mede MF'ers gezien of andere motoren...

Wel veel fietsers & wandelaars.......

jammer dat ze a.s vrijdag pas weer voetballen en niet zaterdag namiddag of zo... *O*


Het is dat we weinig van dit weer hebben anders zou ik aanvullende zomermotor kleding overwegen ,, heb wel zomer handschoenen
maar de broek en jas zijn van die all seizoen spul dus als het echt -10 te koud en bij + 25 te warm
 
lekker gereden vanmorgen en vanmiddag,
dijkje van wijk naar amerongen.
beetje terug naar culemborg, toen lingeroute voor fietsers en nog wat.
dijkje nieuwegein naar schoonhoven.
waren trouwens wel veel ouderen op de fiets actief.
maar over het algemeen stilll op straat.
alle wedstrijden mogen op zondag voor mij! :}
 
Vanmiddag een heerlijk stukje getoerd met de GS500. Het was lekker rustig op de weg, maar ik ben wel relatief veel groepjes motor-toerrit-rijders tegengekomen.

En natuurlijk ook een clubje luidruchtige chopper rijders met een pak van mensenleer met extra plaatjes. Maar ze reden wel op mooi verbouwde en gepoetste choppertjes, er zat er geen een tussen die nog standaard was.

't was warm op de brommer, maar zolang je reed was het goed te doen.

En dan nu een lekkere koele Freddie. Gewoon een simpel recht-door-zee Jan-met-de-pet goed gekoeld pilsje...
 
lekker gereden vanmorgen en vanmiddag,
dijkje van wijk naar amerongen.
beetje terug naar culemborg, toen lingeroute voor fietsers en nog wat.
dijkje nieuwegein naar schoonhoven.
waren trouwens wel veel ouderen op de fiets actief.
maar over het algemeen stilll op straat.
alle wedstrijden mogen op zondag voor mij! :}

Verrek das bijna hetzelfde rondje als ik :)
Nieuwegein - Amerongen, Amerongen weer terug naar Wijk bij Duurstede, daar op 't Terras wat versnaperingen en daarna via lekdijk helemaal naar schoonhoven en dan weer terug naar Nieuwegein.
 
Nou ik heb lekker Oranje gekeken en ben daarna gaan rijden! })
Om 18.00 uur vertrokken en heerlijk 230 km gereden, lekker rustig onderweg, bijna geen fietsers en koekblikken gezien en ik heb mezelf dus heerlijk kunnen uitleven *O* :] :Y
 
Ik ben gister ook lekker gaan cruisen op wat wegjes achterdoor, helaas was hier alleen zoveel te doen (ELE rally, marathon, fietsgedoe) dat het stampdruk was met fietsers. :(
 
Het is weer behoorlijk stil op straat he ?! 't zal toch echt nixxx te maken hebben met Brasil versus Kroatie ????? Neee toch ?! :P :Y :W
Laten we het op toeval houden. Balen dat ik nog maanden moet wachten op de fiets...
 
Gister avond nog even weg geweest ,, ook wederom rustig ...
alleen met een motorbroek en jas is het wel heel erg warm ...
je moet de stad echt mijden , zo ver mogelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan