Het is stil op straat

En nou begint de drukte weer '(
Heb er ook ff van kunnen genieten, lekkere frisse duik genomen int Haarlemermeerse bos en lekker rustig naar huis kunnen rijden; steeds zeldzamer hier in NL. In de auto dat wel helaas :N

Ff t laatste stukje gezien maar ik vond t niet echt interessant. Dat ene doelpuntje is behaald dus de rest van de wedstrijd gaan we gewoon lekker rekken, zo kwam t op mij over. Maja ik ben dan ook niet echt een fanatiek oranje fan, en heb niet alles gezien dus de analyse laat ik aan de experts over :P
 
Nou ik heb gereden en het was bloedheet :X

[me]Mrlten zit nu binnen met een ventilator op zich gericht 8-) [/me]
 
Wel een rijbewijs, ook een motor...

Lekker op de motor naar de plek van voetbal kijken gegaan... Was van 2 tot 3 ook al lekker rustig hoor...


PS:

*O* gewonnen *O*
 
Het is warm en je ziet ze weer..

De "ik val nooit in t-shirt en korte broek" rijders.

Au })

ik ben gespot *O*

het was net of ik in het buitenland aan het rijden was. Heerlijk die ruimte *D
 
Heerlijk gereden ook. Kwam nog twee korte broek, t-shirt en sandalen rijders tegen, allebei op een splinternieuwe Ducati. dacht nog wel lekker fris, maar niet echt verstandig. :N
 
Nou, zo rustig vond ik het nou ook weer niet. Maar heb wel lekker de motor uit kunnen laten en 'm vol gas in de hoogste versnelling laten blazen over de snelweg. Wat betreft bermtoeristen? Denk je nou echt dat die nu gaan staan flitsen ? Er komt een stuk minder verkeer langs, dus minder opbrengst dus zonde van de inzet.

Maargoed, heeft het beestje ook weer eens z'n maximale snelheid aangetikt.
Was wel warm in vol leren pak. Hopen dat Nederland het dan toch tot de finale goed gaat doen, dat betekend extra vaak rustig op de weg. Klote voetbal :)
 
Ik had tijdens het WK een motor die het doet, een fit lichaam, een geldig rijbewijs en alle tijd van de wereld.

Maar het was mij te warm.
 
Wat betreft bermtoeristen? Denk je nou echt dat die nu gaan staan flitsen ? Er komt een stuk minder verkeer langs, dus minder opbrengst dus zonde van de inzet.
radar ge a12 arnhem ri veenendaal thv hmp 116.0 na parkeerplaats het ginkelse zand 18:01:58
radar zh a20 gouda ri rotterdam thv hmp 42.6 bij afslag nieuwerkerk a/d ijssel (patrick) 10:12:04
radar zh a20 rotterdam ri gouda thv hmp 43.3 thv afslag nieuwerkerk a/d ijssel 09:44:47
laser ov in oldenzaal op de schipleidelaan thv de shell (vw-driver/marike) 16:27:15
radar dr n371 in hoogersmilde op de rijksweg thv hmp 17.1 door een grijze opel astra 12:43:00
laser zh in den haag op de van alkemadelaan ri strand (mk) 10:24:14
:]
 

Dat zijn controles over de hele dag ;) Ze zullen er niet de hele dag hebben gestaan en ik wist ook wel dat er een aantal vandaag waren, maargoed met een redelijk lege snelweg zie je ze al van ver af. Binnendoor soms een stuk lastiger ;)

Maar het was inderdaad warm, maar niet zo warm als vorig jaar toen het asfalt begon te smelten en het 35 graden in de schaduw was. Dan verlang je echt naar een auto met airco.
 
Heeeeeeeeerlijk gereden! Nog wel 3 x coppers gezien, maar ze hebben me met rust gelaten. Eenmaal thuisgekomen een trappist triple in m'n mik, als afsluiter van een perfecte middag.

Speelt oranje volgende week zaterdag en zondag weer? 't Zou mij zeer goed uitkomen :Y
 
Heeeeeeeeerlijk gereden! Nog wel 3 x coppers gezien, maar ze hebben me met rust gelaten. Eenmaal thuisgekomen een trappist triple in m'n mik, als afsluiter van een perfecte middag.

Speelt oranje volgende week zaterdag en zondag weer? 't Zou mij zeer goed uitkomen :Y

Geen idee. Ik kick ut topic wel als mijn buren allemaal verdwijnen })

Eerst volgende is volgende week vrijdag om 18u. Heb je lekker vroeg file op vrijdag :)

:} vrijdag om 18.00 klaar met werken, dus dat wordt pas om 19.45 thuis komen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan