Het is weer Safe

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Vandaag ff wezen kijken bij Safe Apeldoorn / Harley World.

Was er behoorlijk druk, ook veel mensen bij de kleding.

Geen nieuwe modellen... Importeur durft het zeker niet aan ;) Ik had de nieuwe R1 gelukkig al op de motorbeurs bewonderd... (ik vind um *D ook de achterkant)..

Eigenlijk was / is er geen hol veranderd... Ik weet ook eigenlijk niet wat ik had verwacht.
Moet wel zeggen dat ik de advertentie in de Telegraaf (bij de snackbar) wel lollig vond: "Het is weer Safe" ;) aardig gewaagd.
 
Ben wel benieuwd wat de toekomst zal brengen.
Maar al met al hebben we hopelijk wel een Jaarmarkt in Rotterdam, want dat was de belangrijkste dag van het hele Safe gebeuren.
 
ik ben vandaag bij safe amsterdam geweest om m'n broek optehalen maar dat is de laaste keer dat ik daar ben geweest.
 
Ik ben vrijdag bij Safe Zoetermeer geweest en tot mijn grote verbazing liep ik daar in een gat en ik wist eigenlijk niet wat ik kwijt was.

Kom ik vandaag bij Safe Zuid loop ik weer in een gat.... Is er nergens meer een nieuwe Soes te bekennen. Zouden ze het dealerschap kwijt geraakt zijn? :?

ps. bij alle twee de vestigingen een Falco :9~ :9~
 
Hebben ze nog spuitbussen photo fog in een van de SAFE winkels liefst niet te ver van Belgie

Kan er eens iemand informeren voor ik de hele rit doe

en Meneer agent, ik gebruik dat spul echt om mijn helm op te poetsen })
 
Ik ben benieuwd hoe klanten nieuwe fietsen gaan kopen bij hun. Ik zou gaan voor een bodem prijs en dan de fiets bij aflevering contant betalen. Ik zou 0% risico willen lopen.
 
Ik ben benieuwd hoe klanten nieuwe fietsen gaan kopen bij hun. Ik zou gaan voor een bodem prijs en dan de fiets bij aflevering contant betalen. Ik zou 0% risico willen lopen.

Gisteren nog wel iemand zijn handtekening zien zetten op een papier waar "VTR 1000 SP-1" op stond.

Ik weet niet of het een koopcontract was, lijkt me ook niet dat je die tekent aan de onderdelen balie (moest een lampje hebben) maar het leek er wel op.
 
vandaag ff bij de vestiging in almelo geweest

is bij het afdraaien van de A35 gelijk aan de linkerkant (tegenover BMW dealer)

zaak zit nu boven een autozaak

het geheel ziet er wel verzorgd uit er is ook nog van redelijke omvang (zowel de kleding als de motor afdeling)
wat me wel gelijk opviel is dat er nu niet meer zoveel mensen rondlopen (waren er ook echt teveel)en dat ze niet mee zo opdringerig waren

Zou het dan toch nog wat worden Safe in Almelo

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
 
Gisteren effe in EHV wezen kijken. Idd wat minder verkopers, maar het safe :? plan bestaat nog steeds.
Dus zo SAFE is het nog niet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan