Het is weer zo ver :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenc

MF'er
13 jun 2008
32
0
A50 afgesloten na dodelijk ongeval
Uitgegeven: 18 september 2008 16:20

APELDOORN - De rijksweg A50 van Zwolle naar Apeldoorn is donderdag in zuidelijke richting afgesloten na een dodelijk ongeval met een motorrijder en meerdere auto's. Bij het ongeval ter hoogte van Apeldoorn kwam de motorrijder om het leven, meldde de ANWB.

De snelweg is tussen Apeldoorn-Noord en Apeldoorn afgesloten. De afsluiting duurt zeker tot zeven uur 's avonds.

(c) ANP

Bron: http://www.nu.nl/news/1750994/10/A50_afgesloten_na_dodelijk_ongeval.html
 
Laat ik twee redenen geven het niet te doen:

1. [FAQ=richtlijnen,ongelukken]Richtlijnen: Ongelukken[/FAQ]

2. Mijn vader rijdt daar dagelijks woon-werk. Ik krijg 'm niet aan de lijn en het bericht vermeldt te weinig bijzonderheden om me gerust te stellen. Ben je op het moment nog niet echt dankbaar voor je post. :(
 
Laat ik twee redenen geven het niet te doen:

1. [FAQ=richtlijnen,ongelukken]Richtlijnen: Ongelukken[/FAQ]

2. Mijn vader rijdt daar dagelijks woon-werk. Ik krijg 'm niet aan de lijn en het bericht vermeldt te weinig bijzonderheden om me gerust te stellen. Ben je op het moment nog niet echt dankbaar voor je post. :(
-O-
Laten we dan met zn allen hopen dat hij er niet bij betrokken is...
 
Laat ik twee redenen geven het niet te doen:

1. [FAQ=richtlijnen,ongelukken]Richtlijnen: Ongelukken[/FAQ]

2. Mijn vader rijdt daar dagelijks woon-werk. Ik krijg 'm niet aan de lijn en het bericht vermeldt te weinig bijzonderheden om me gerust te stellen. Ben je op het moment nog niet echt dankbaar voor je post. :(


Dat gebeurde tussen de afslagen Apeldoorn-Noord en Apeldoorn/Teuge, op de rijbaan richting het zuiden.

Spartamet, heb je hier iets aan?
 
Kwam erlangs (andere kant) met de werkbus en kreeg een heel naar gevoel, zag al motorrijders staan en ja hoor lag een motor op de weg met een kleed ernaast... Dan weet je hoe laat het is.

Was overigens volgens mij een oude Yamaha Genesis (rood wit) maar kan het ook mis hebben.
 
Dat gebeurde tussen de afslagen Apeldoorn-Noord en Apeldoorn/Teuge, op de rijbaan richting het zuiden.

Spartamet, heb je hier iets aan?

Ik had het al gezien, ook foto's gevonden, maar de motor in kwestie staat er natuurlijk net niet op. Gezien de aard van het werk is de richting helaas niet genoeg.

Ik wil de bezorgdheid niet overdrijven, maar het zou toch niet verkeerd zijn als de telefoon even opgenomen werd. B|
 
Rijd je pa dan motor of auto, dat kan ik er niet helemaal opmaken.
Als het motor is dan verklaard dat misschien wel waarom die z'n telefoon niet opneemt
 
Kwam erlangs (andere kant) met de werkbus en kreeg een heel naar gevoel, zag al motorrijders staan en ja hoor lag een motor op de weg met een kleed ernaast... Dan weet je hoe laat het is.

Was overigens volgens mij een oude Yamaha Genesis (rood wit) maar kan het ook mis hebben.

Dat lijkt wel erg weinig op een zilvergrijze 1150GS. Een smilie is bij een bericht als dit natuulijk niet gepast, maar deze info is voor mij in ieder geval geruststellend.
 
Dat lijkt wel erg weinig op een zilvergrijze 1150GS. Een smilie is bij een bericht als dit natuulijk niet gepast, maar deze info is voor mij in ieder geval geruststellend.
Hoop voor jou dat het zo is, zoals ik zei kan ik het mis hebben dus pin me er niet op vast. En zoals ik al zei stonden er meerdere motorrijders aan de kant daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan