Het is weer zomer!

Koekje erbij?

MF veteraan
7 nov 2006
2.472
25
Zou dat nou geen pijn doen, schakelen met je slippertjes aan?
full
 
Lijkt me niet pijn doen dit. Ziet er aardig verfrissend uit met dat briesje langs de blote kakkers.
 
Ja, en? Dus? :? Als die persoon zo wil rijden moet 'ie dat gewoon vooral doen! Lekker boeie :Z

Als zo'n figuur lekker op het gemakkie meetokkeld met het verkeer staat "wij" motorrijders op onze achterste poten, maar o wat is het toch stoer als we in ons budget lerenpakkie de 270 aantikken op de A4 (bij wijze van spreken) :Z

Leven en laten leven :]

[me="@je13"]houdt niet zo van moraliserend gezeur[/me] :W
 
Ja, en? Dus? :? Als die persoon zo wil rijden moet 'ie dat gewoon vooral doen! Lekker boeie :Z

Als zo'n figuur lekker op het gemakkie meetokkeld met het verkeer staat "wij" motorrijders op onze achterste poten, maar o wat is het toch stoer als we in ons budget lerenpakkie de 270 aantikken op de A4 (bij wijze van spreken) :Z

Leven en laten leven :]

[me="@je13"]houdt niet zo van moraliserend gezeur[/me] :W

Was ook niet moraliserend bedoeld, vroeg me gewoon af of dat pijn deed :)
 
Nee... niet met de teenslippers van AlpineStars. De ster in het logo biedt perfecte bescherming. *D
 
Dan is het goed ;)

Maare, ontopic, het lijkt mij kut rijden :)
Inderdaad en perongeuk een heet blokdeel raken met je enkel doet ook zeer, maar ja ieder zijn ding.

En ga maar eens in Spanje rijden, daar zie je bijna iedereen met kortebroek en teenslippers op de motor zitten.
 
Inderdaad en perongeuk een heet blokdeel raken met je enkel doet ook zeer, maar ja ieder zijn ding.

En ga maar eens in Spanje rijden, daar zie je bijna iedereen met kortebroek en teenslippers op de motor zitten.
Dan vraag ik me af waar in Spanje jij altijd komt...
Korte broek zie ik daar nog wel eens, maar teenslippers... Nope...
 
eergister nog een stukje gereden met slippers aan (ja ja, niet veilig). Van die Teva's. Ging op zich wel hoor, maar ik voelde me toch weer ff wat kwetsbaarder.
 
Als ik een rondje door onze woonwijk doe is dat altijd met m'n gewone schoenen, dus teenslippers.
En ja ook zonder helm,handschoenen of wat dan ook qua bescherming en met dit weer nog in m'n korte broek ook+hempje.
Heerlijk effe uitwaaien.



Ow ja, teenslippers kan je gewoon pijnloos mee rijden zolang je maar niet valt.
 
Laatst bewerkt:
Zou dat nou geen pijn doen, schakelen met je slippertjes aan?
[afbeelding]
Als ik met blote voeten rondrij, dan probeer ik het schakelpookje met het tweede kootje van mijn grote teen "op te vangen", dan is het best te doen. (heb dan ook een met rubber bedekt schakelpookje).
Aangezien ik naast mijn short, een veiligheidhesje draag, kan er absoluut niets gebeuren, temeer daar ik nog eens ruimschoots anticipeer op de autosnelweg. Bochtenwerk is mijn ding niet, dus knietje aan de grond brengen/houden is niet van doen.
Enkel als ik achter een vrachtwagen met zand rij, dan heb ik soms het gevoel dat ik "gezandstraald" word, maar even gas opentrekken helpt dat probleem ook weer van de baan. (of is dat een verkeerde woordkeuze)
 
Terug
Bovenaan Onderaan