Het is ...weer

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Heb net ff buiten gekeken. lijkt wel een scene uit twister (nee, geen koeien zien vliegen)
Dat wordt dus op 4 wielen naar Utrecht.

TOT STRAKS

Mijn collega die meegaat moet wel van Leuven naar Antwerpen door dit weer met zijn SV })

Moet ie ook maar een koekblik kopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dus net op m\'n werk aangekomen en het is inderdaad ... weer :) Mijn pak is volledig
verzadigd, maar wel waterdicht gebleven!! En dat na 8 jaar trouwe dienst :}

Veel plezier in Utrecht en ik hoop dat er nog wat foto\'s ed. worden gepost voor de
\'thuisblijvers\'. *D
 
... weer is het zeker! mijn pak is gelukkig 100% waterdicht alleen mijn nieuwe motor schoenen dus niet!!!!\ '(

gelukkig is het niet koud. :)
 
[me]Skoezie wou morgen proefritje gaan maken...
[/me]


Maar dat verzet ik dan wel even naar volgende week. Morgen dus maar naar de beurs. Kan ik alvast een broek en een paar laarzen halen... :)
 
[me]Skoezie wou morgen proefritje gaan maken...
[/me]


Maar dat verzet ik dan wel even naar volgende week. Morgen dus maar naar de beurs. Kan ik alvast een broek en een paar laarzen halen... :)

Niet zeuren man, je gaat er niet dood van.

Gewoon proefrijden, dan heb je de fiets tenminste.
 
Kan ook eerst naar de beurs gaan, broek en laarzen kopen en daarna afspreken voor de proefrit. Heb ik tenminste gelijk de juiste uitrusting voor de eventueele terug reis per motor :)
 
Kan ook eerst naar de beurs gaan, broek en laarzen kopen en daarna afspreken voor de proefrit. Heb ik tenminste gelijk de juiste uitrusting voor de eventueele terug reis per motor :)

Eerst een goede uitrusting aanschaffen is wel één van de weinige smoezen die geaccepteerd wordt hoor!! je kan ook \'s morgens een broek en laarzen kopen en \'s middags de CBR ophalen ;)
 
gister nog ,met de broemer gereden was lekker

vandaag weer met de bolide, zal ook wel zo naar de beurs worden denk ik dan
 
Best grappig eigenlijk, ik had verwacht dat er op het M-F echte bikkels en motorrijders waren maar ik maak uit deze verhalen op dat als er een druppeltje valt direct naar de auto gegrepen wordt. })

Zijn er dan echt helmaal geen echte mannen en vrouwen meer? Vroeger, toen we poep nog met een lange oe schreven, reden we door weer en wind, sneeuw en ijzel. ( hihi) *D *D
 
Best grappig eigenlijk, ik had verwacht dat er op het M-F echte bikkels en motorrijders waren maar ik maak uit deze verhalen op dat als er een druppeltje valt direct naar de auto gegrepen wordt. })

Zijn er dan echt helmaal geen echte mannen en vrouwen meer? Vroeger, toen we poep nog met een lange oe schreven, reden we door weer en wind, sneeuw en ijzel. ( hihi) *D *D

Ik bikkel :? Ik ben een yup die er bij wil horen en dus motor gaat rijden ;)
 
Jij speelt vals met een extra wiel.. Daar pleur je niet zo snel vanaf..

Hihi, daar heb je gelijk in, maarehh ik rij meer op m\'n andere motor ( zonder span). *D

Daarom is deze ook te koop.
toch is het best lastig rijden met heel veel wind op zo\'n 3 wieler. :)
 
Hihi, daar heb je gelijk in, maarehh ik rij meer op m\'n andere motor ( zonder span). *D

Daarom is deze ook te koop.
toch is het best lastig rijden met heel veel wind op zo\'n 3 wieler. :)

kost ie dan ? heb je ff duidelijkere foto?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan