Het JM-Racing Topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Vienus; In zo'n groep kun je veel makkelijker aanhaken bij anderen. Jij komt wel richting de '55 dit jaar :Y

Benieuwd wat Tyl gaat rijden op z'n Rsex :P
 
Vorig jaar reed ik zelfs in de B groep, maar dat was omdat er te weinig aanmeldingen waren om een C-groep te vormen :+
Als de cup echt vol is (dus tot en met een volledige C-groep) dan kom ik niet in aanmerking voor de B-groep. Tijden die je dan moet rijden liggen al snel onder 2.00.
Zaterdag hoorde ik nog dat er pas 69 aanmeldingen waren voor de supercup 600 :Y . Dat was aanzienlijk minder dat afgelopen jaar...
 
Zo ik ben ook echt zooooo benieuwd. Met de gixxer kon ik lezen en schrijven. Hopelijk heb ik die band ook snel met de rsex.
 
@ Vienus; In zo'n groep kun je veel makkelijker aanhaken bij anderen. Jij komt wel richting de '55 dit jaar :Y

Benieuwd wat Tyl gaat rijden op z'n Rsex :P
is wel de bedoeling om naar de 55ers te gaan.
Laatste 2x op assen steeds 1.3 seconde snellere PR (2:02-->1:59.8-->1:58.6) neergezet dus ga er stilletjes vanuit dat ik die progressie nog wel iets kan door zetten
 
Laatst bewerkt:
is wel de bedoeling om naar de 55ers te gaan.
Laatste 2x op assen steeds 1.3 seconde snellere PR (2:02-->1:59.8-->1:58.6) neergezet dus ga er stilletjes vanuit dat ik die progressie nog wel iets kan door zetten

Ik heb lang op de 56 grens gezeten, heel irritant is dat :r Zelf buuk was toen sneller :P
 
:^ Laatste sessie startte ik als 20e en ben niet ingehaald, maar heb ook niemand ingehaald... Geen gele vlaggen en bij de laatste ronde zat de eerste nog zo'n 30 meter achter me :Y Dan rijd je 49.5 en ben je gewoon 18e -O-

Score:
heat 42 9e 00:49.320
heat 46 4e 00:48.892
heat 49 3e 00:49.079
heat 52 2e 00:49.003
heat 54 18e 00:49.501
Doe je 't nog goed. Ik was met 48.9 gewoon laatste _O-
 
Pienus, ga jij in de B-klasse rijden :? -O-
Met die tijden van jou kun je echt wel in de A-groep rijden hoor. Zeker als je ziet wat er allemaal bij komt :+

"8:Doel voor het team in 2009: Veel genieten, goede kant boven houden en proberen podium te bereiken in de SuperCup 600 in de B klasse."

Bron: www.veenhoven-racing.tk
Owwwwwww is 't er zoéén.... zo'n Nicolay geval: in lagere klasses gaan rijden om te kunnen winnen :r :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan