Het JM-Racing Topic deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongetwijfeld, maar jij kunt heel leuk meekomen :}


:o


8-) 8-)

alleen die R1's die je altijd in de weg rijden op het circuit... :N :N

full


:P
 
'k heb nog niets gekocht, maar wilde zaterdag misschien even gaan kijken/passen bij die toko in Hoofddorp. Dan zou ik 'm zondag dus al wel... En dan gelijk met mooie handschoenen erbij, en misschien een ribprotector...
Shit, zaterdag ga ik MTBen in Rheden tenzij je laat in de middag gaat? Ze zijn tot 17.00 uur open.
 
@UPPer: Tijd voor een nieuw topic!

Ja, laat in de middag moet wel kunnen hoor.
Heb die dag volgens mij nog niet echt wat geplanned...
 
Heb het topic gelezen, maar met pakjes bedoel ik de overalls. Maakt me niet uit dat jullie die pakjes willen kopen, want jullie wil ik ook voorblijven :W :+

Zaterdag 3 oktober kan ik wel :Y
Dan zijn we met z'n 2en want Bas is op vakantie en Brian zit op Zolder. Maar misschien willen nog wat meer gasten mee. @OPA ze hebben bij de Fabrique gewoon nekbraces liggen hoor :P En anders a.s. zaterdag effe naar v/d Spoel komen in Hoofddorp :)
 
@UPPer: Tijd voor een nieuw topic!
Ja rustig man, ben druk aan het werk :+

Ja, laat in de middag moet wel kunnen hoor.
Heb die dag volgens mij nog niet echt wat geplanned...
Oké dan houden we effe contact. Ik ben om 10.00 uur in Rheden. We zouden 3 rondjes van 20km gaan doen, maar misschien hou ik het er bij 2. Ligt eraan hoe het verloopt en hoe laat het gaat worden. Dan zorg ik ervoor rond 14.00 uur in Amsterdam te zijn, dan kan ik om 15.00 in Hoofddorp zijn. Dat hoor je nog van me, maar dan hebbie een richttijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan