Het JM-Racing Topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiesmoggels!!!! :W

Unknown_wet_babe_4x3_by_DIGI_TALIS.jpg


@ BuukenatoR1: Veel plezier :Y :] :] :] :]
 
Hier wakker door de schilders -O-
Met de vve afgesproken dat ze de buiten kant gaan doen incluis de balkons dus nu 2 schilders hier 'druk' bezig
 
1:44 zou al goed zijn, 1:42,3 is het Speedweek record gereden door ene Alexis Drinkbieros Ott op een R6
_O-
Veel plezier Buuk :W . Volges mij zou je dat weekje toch wel door moeten komen met het aantal bandjes dat je meeneemt }) .

Lekker nog een weekje knallen in november :}
 
Van het weekend even een plafond geschilderd...even oefenen voor wanneer ik de sleutel van mijn eigen huisje krijg :+
 
Ik zou gewoon een paar spuitbussen kopen als ik jou was :+
Dat zeg je nou wel, maar je hebt dat programma op SBS6 Verbouwen en Verkopen waarbij ze in Amerika dus huizen opknappen en wanneer ze daar wat moeten verven, komt er een verfspuit te voorschijn :Y . Gaat nog snel ook :o
 
Het is wel te merken dat het rijden er voor de meeste opzit gezien de onderwerpen hier. Dan maar even een plaatje van dit seizoen 8-)
full
 
Dat zeg je nou wel, maar je hebt dat programma op SBS6 Verbouwen en Verkopen waarbij ze in Amerika dus huizen opknappen en wanneer ze daar wat moeten verven, komt er een verfspuit te voorschijn :Y . Gaat nog snel ook :o
Zo gaat het hier tegenwoordig (professioneel) ook hoor :Y Gaat heel rap 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan