Het JM-Racing Topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoe is het met de TRAC instructeur die voor de GP-chicane het gras aan het maaien was?
Hopelijk niets gebroken? De jongen waarmee ik op post stond is door z'n rug gegaan B|
Focking zwaar zo'n ZX-10 zonder voorwiel :Y Lekker makkelijk ook de bus in te krijgen :/

Jij klagen dat je alleen harder ging dan toen ik voor je voorreed... Het was helemaal niet mijn bedoeling om je sneller te laten gaan, maar juist om je een beetje op te houden _O- _O-

Netjes gereden ouwe :}
 
Whahahaha tering dat is van lang geleden :o Dat je dat nog weet.... of lees je nog steeds de Donald Duck? :+


Geen schijtpartij compleet
zonder dat ik de inhoud van de Donald Duck van voor tot achter weet :+

Kakken lukt me niet,
zonder dat mijn kakoog dat lekkere kontje van Katrien ziet :+

Met het aanzicht van Guus Geluk,
produceer ik net dat nodige beetje druk :+
 
Geen schijtpartij compleet
zonder dat ik de inhoud van de Donald Duck van voor tot achter weet :+

Kakken lukt me niet,
zonder dat mijn kakoog dat lekkere kontje van Katrien ziet :+

Met het aanzicht van Guus Geluk,
produceer ik net dat nodige beetje druk :+
_O- _O- _O-
 
Ik heb komende zaterdag circuitdag op Assen overgenomen van Michiel. Zijn er nog meer op Assen zaterdag?

Erwin, jij toch ook?
 
Geen kwaad woord over de Donald Duck. Ik lees ze nog steeds. Ben er zelfs nog lid van :o }) !!
katrienduck.gif

En natuurlijk nog steeds smoor op Katrien :+
 
Ik heb komende zaterdag circuitdag op Assen overgenomen van Michiel. Zijn er nog meer op Assen zaterdag?

Erwin, jij toch ook?
Dani is er ook.. Ben er vrijdagmiddag :)

Hoe is het met de TRAC instructeur die voor de GP-chicane het gras aan het maaien was?
Hopelijk niets gebroken? De jongen waarmee ik op post stond is door z'n rug gegaan B|
Focking zwaar zo'n ZX-10 zonder voorwiel :Y Lekker makkelijk ook de bus in te krijgen :/

Jij klagen dat je alleen harder ging dan toen ik voor je voorreed... Het was helemaal niet mijn bedoeling om je sneller te laten gaan, maar juist om je een beetje op te houden _O- _O-

Netjes gereden ouwe :}
Daar is alles goed mee :) Hahaha, klojo! :P Kon je niet bijhouden :N Maar wel lekker (op safe) gereden :] Volgend jaar nog maar een paar dagen CPZ doen. Leuke baan, alleen zo jammer dat als je eraf stuiterd je gelijk met je snufferd in de boarding ligt :+
 
Tyfusteringkutschijtverzekeringen :( Die teringbelgen werken niet mee. M'n verzekering heeft een 2e verzoek ingediend bij die Belgische maatschappij want op de eerste hebben ze niet gereageerd. 10 oktober verloopt die datum en dan sturen ze een 1e 'rappel brief' (wtf dat ook mag zijn) en als ze daar niet op reageren zou er eerst nog een 2e rappel brief de deur uit gaan voor tot 'actie' wordt overgegaan... Dus als ik mazzel heb dan heb ik met de kerst 't geld op m'n rekening staan B| Achjaaaaa.... :z
 
Laatst bewerkt:
Daar is alles goed mee :) Hahaha, klojo! :P Kon je niet bijhouden :N Maar wel lekker (op safe) gereden :] Volgend jaar nog maar een paar dagen CPZ doen. Leuke baan, alleen zo jammer dat als je eraf stuiterd je gelijk met je snufferd in de boarding ligt :+
Awjoh dat valt best mee....

[me="UPP-Racing"]die de foto van Pieter onder het Suzuki bord zoekt.....[/me] :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan