Het JM-Racing Topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had btw net m'n concurent en medestrijder Friedhelm ff aan de telefoon. Hij was de vrijdag voor de race van 12 september behoorlijk hard onderuit gegaan bij meeuwemeer :O :X :X en heeft behoorlijk wat schade (wat ik zo op kon maken bijna alles '( )
Gaat dit seizoen niet meer rijden dus -O- -O-
 
Had btw net m'n concurent en medestrijder Friedhelm ff aan de telefoon. Hij was de vrijdag voor de race van 12 september behoorlijk hard onderuit gegaan bij meeuwemeer :O :X :X en heeft behoorlijk wat schade (wat ik zo op kon maken bijna alles '( )
Gaat dit seizoen niet meer rijden dus -O- -O-
Mooi klote :( Als je 'em nog spreekt wens 'em dan maar sterkte van me. Alsie me nog kent :+
 
Awjoh dat valt best mee....

UPP-Racing die de foto van Pieter onder het Suzuki bord zoekt.....:+

alstu....... :X

full


Kvergat alleen nog te zwaaien :+
 
Laatst bewerkt:
Mag ik even inbreken.

Vanaf vanavond ben ik ook in het bezit van een racer *O*

Foto van de oude eigenaar:
M4110178.jpg


Morgen dagje vrij dus meteen klussen en foto's maken *O*
 
Pitbox is steviger dan een tent hoor }) !!

Maar goed, dan komen we op vier personen uit :Y .

Zie dat je me al gezien had ;)

Maakt mij niet uit.. pitbox of buiten. T word mooi weer dus ik vind buiten ook niet erg!
Tis wel gezellig als we alle 4 ff bij elkaar staan :)
 
Bij Peter gaan ze weer moeilijk doen over die tijden zeker.... K moet echt ff een laptimer hebben. Heeft niemand er 1 te leen O-)
 
Had btw net m'n concurent en medestrijder Friedhelm ff aan de telefoon. Hij was de vrijdag voor de race van 12 september behoorlijk hard onderuit gegaan bij meeuwemeer :O :X :X en heeft behoorlijk wat schade (wat ik zo op kon maken bijna alles '( )
Gaat dit seizoen niet meer rijden dus -O- -O-


:o wens em maar sterkte en beterschap!
 
Je kan gewoon naar boven lopen voor de tijd ;)

Voor de pitbox weet ik nog niet of ik mee doet.
Laat ik nog effe weten :Y

Ja maar vorige keer deden ze daar aardig moeilijk over.. 1 sessie wilden ze de tijd niet eens geven, zwaar irritant B|
 
Zie dat je me al gezien had ;)

Maakt mij niet uit.. pitbox of buiten. T word mooi weer dus ik vind buiten ook niet erg!
Tis wel gezellig als we alle 4 ff bij elkaar staan :)

Bij elkaar staan ben ik voor :Y .

Je kan gewoon naar boven lopen voor de tijd ;)

Voor de pitbox weet ik nog niet of ik mee doet.
Laat ik nog effe weten :Y

Mochten we voor een pitbox gaan, dan zijn we met vier man (ik, jij, Harmen en Erwin). Maar goed, buiten kan ook prima. Het is tenslotte mooi weer zaterdag *O* .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan