Moet je veel klussenVrijdags de sleutel van me crib![]()

Moet je veel klussenVrijdags de sleutel van me crib![]()
duurrrrrrrrrrrrrrr
bandjes moet je krijgen![]()
![]()
Gratis is niet duur, van wie krijg je dab die kartonnen dozen![]()
Whahahaha ik kom niet meer bij:
verkeerde kleur pak bij je motor![]()
Nahja beter dan deze mensen die wel een dak hebben, maar tevens als fundering dientIk heb gekozen voor nieuwbouw dus duurt sowieso lang. Heb momenteel nog niet eens een dak![]()
"Veilig doekoe passen met je plastic"Whahahaha ik kom niet meer bij:
"Magnum's GOLDEN Desert Eagle .50
Dé blaffoe voor de G met stylo.
Voor de verjaardag van je sayang of gewoon om een koelie mee te poffen. Gebruiken met handpattas"
En die gebrande CD van Tupac![]()
![]()
![]()
Ja snap ik met zo'n plaggenhut in het boerenknollenland6 maandjes na start waren ze bij mij klaar. Man wat was ik blij met die paar heipalen![]()
Ik weet wel dat wanneer ik mijn huisje heb ik een stuk minder schoon hoef te makenWel 160 m² plaggenhut met grote garage![]()
Ik zeg ook altijd dat ik dat moet regelen, maar jou is het gewoon geluktrijke vriendin![]()
Leuke producten hebben ze in de aanbieding"Veilig doekoe passen met je plastic"Die schoenen zijn hip
![]()
![]()
Ik zeg ook altijd dat ik dat moet regelen, maar jou is het gewoon gelukt![]()
![]()
![]()
En dan zeggen ze dat samenwonen goedkoper isJa, alleen jammer dat ze vervolgens ook veel geld aan het huis wil uitgeven, en er dus per saldo weinig over blijft... Rijke vriend - meer uitgeven = arme Bassie![]()
Kortom, circuitmotor zal er de eerst komende jaren echt niet meer komen.
En dan zeggen ze dat samenwonen goedkoper is![]()
![]()
Altijd blijven lachenLigt eraan vanaf welke positie je het bekijkt... Zij blijft hetzelfde uitgeven, maar met meer inkomsten = procentuele daling. Ik ga meer uitgeven, maar met zelfde inkomsten = procentuele stijging.
Conclusie: Bassie is de lul, allememagies![]()
Altijd blijven lachen![]()
![]()
Lekker lijstjeMogguh piemols
Gister even bij de Motorsportschool wat spullen opgehaald. Wat mij betreft mag het seizoen beginnen
Valvoline Remvloeistof, Dot5.1
Valvoline Remreiniger
Valvoline Motorolie, 8 liter 10w40
1x SBS Endurance remblokken (DCS)![]()
1x SBS Remblokken (DC)
2x Clip-on buisje
1x Tsubaki kettingkit inclusief tandwielen
2x Stompgrip
Duizend bommen en granaten leek me ook wel geschikt danDrommels, drommels, drommels denk ik meer![]()