Het JM-Racing Topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjah qua meubilair wordt het even kalm aan doen. Anders kan ik t racen wel vergeten. Wordt sowiezo krap allemaal dit jaar. Moet nog maar zien hoeveel ik kan racen...
 
:W morguh :9

hot_girl_i_was_looking_at_when_jquery_1_3_came_out.jpg

hot_girl_in_white.jpg

myspace-For-Guys1-hot-girl.jpg
 
Ahhh daar zijn ze weer. Pieterrrrr op vakantie?? Dan kan neit zomaar he ;) moeten we wel eerst goedkeuring voor geven. Maar Youri heeft de zware taak al opzich genomen zie ik ;)
 
Ahhh daar zijn ze weer. Pieterrrrr op vakantie?? Dan kan neit zomaar he ;) moeten we wel eerst goedkeuring voor geven. Maar Youri heeft de zware taak al opzich genomen zie ik ;)
:^ hij had minimaal 5 chicks achter moeten laten zodat ik er elke dag één kon posten :+
 
Weer terug uit 't ziekenhuis. A.s. maandag testjes en 23 feb bodemonderzoek :X :') :+

Ik moet nuchter aan de start verschijnen Bas :+ dus ik ga zondagavond niet karten -O-
 
Laatst bewerkt:
[Vienus modus]Welke zaken moest er ook al weer geborgd in de cup? Remtangen, remblokken olievuldop en?[/Vienus modus]

:P
 
Weer terug uit 't ziekenhuis. A.s. maandag testjes en 23 feb bodemonderzoek :X :') :+

Ik moet nuchter aan de start verschijnen Bas :+ dus ik ga zondagavond niet karten -O-
Bodemonderzoek zegt de gek :+ Succes en sterkte dan maar :Y Ik zal aan je denken als ik een rondje rijd op Albacéte O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan