Het JM-Racing Topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rossi 1 - verrassend (zo hard test ie meestal niet)
Stoner 2 - verrassend (hij test wel meestal als eerste, tenslotte)
Spies 3 - erg verrassend :} :}

Ik verwacht Pedrosa en Lorenzo nog wel verder naar voren in t seizoen. Staat Spies weer 5. De ex-250cc jongens zitten er nog niet echt bij, maar wie weet... Krijg je een spannende kopgroep van 4 (Rossi, Stoner, Pedrosa, Lorenzo) en daar achter weer een mooi groepje (De Pieneut, Hayden, Edwards, Spies, Dovi, en wie weet een van de 250cc rijders).

Wordt het misschien iets minder een optocht rijden... *O*
 
Goeiesmokkels :W

Verdomme vannacht wat later geworden dan gepland was :X
Waren de stad in gegaan, wezen poolen, drankje, gezellig :)
Kwam er één of andere dude naast me staan en vroeg wat m'n 'fucking problem' was :?
Dacht nja, 't zal wel...Gast was zo zat als een tor :') Vervolgens zei ik dat 'ie gewoon beter naar z'n vrienden kon gaan, dat leek me beter voor hem O-)

Vanaf toen... :?
Kloetzak: "Wat zei je?"
Dani: "Je hoorde me wel, ga gewoon lekker bij je vrienden staan joh mafkees"

Toen liep die weg, ging die bellen.. Wij gezellig verder met drankje, babbeltje, gezellig :)
Komt 'ie na 5 minuten terug met 2 andere vrienden van me en tikt me op m'n schouder. Zag hem in de spiegel, dus wist dat hij het was en draaide me om. Op dat moment vroeg die "Meende je wat je net zei?" Dus ik zei, gast... rot gewoon heel snel op naar je vrienden en val me niet lastig en draaide me weer terug om.

Tikte die weer op m'n schouder, en toen ik om keek kreeg ik een sigaret uitgedrukt in m'n ooghoek :/ Hij werd meteen weggetrokken door de eigenaar, maar wist nog wel m'n flesje spa blauw op m'n kop kapot te slaan :X Mwah, beter dat 'ie er heel snel werd uitgetrapt en m'n vrienden me tegenhielden, anders had ik vandaag de verjaardag van m'n moeder denk ik tussen 4 muren meegemaakt :X

Stelletje kansloze mensen tegenwoordig zeg -O-
Maarja, bij de SEH nog wat foto's gemaakt. Ik stond er mooi op 8-) Zat geen glas in m'n hoofd gelukkig. Mja, wel een flinke snee :( Ben benieuwd hoe m'n helm gaat passen volgende week |(

Er zijn idd nogal wat kansloze mensen op deze wereld :( .
Gelukkig dat de peuk ook niet in je oog zelf is terecht gekomen :o .
 
Daar ga ik wel vanuit, maar pin me nergens op vast. We zullen het snel genoeg weten...

BBC Sport - Motorbikes - MotoGP on the BBC
Jennie Gow is the new presenter of our coverage and regular faces Steve Parrish, Charlie Cox and Matt Roberts will bring you all the action from pre-race to the winners' enclosure.

Qualifying from every race of the 2010 MotoGP season will be available on the BBC Red Button and the BBC Sport website (UK users only).

We'll also be showing full coverage of the 125cc and Moto2 races, including qualifying.

BBC - Press Office - Jennie Gow to present BBC's MotoGP coverage for 2010
 
Laatst bewerkt:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/motorbikes/4805050.stmhttp://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2010/03_march/17/motogp.shtml
Cool :)


Jennie G :o w

jen004.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:
Motor is klaar *O*

image-5DEE_4BA386EC.jpg


Kleuren op de foto zijn crap, maar dat komt omdat mn camera net leeg was dus deze is op de iPhone genomen :)

Morgen nog even naar No Limits op de testbank om te kijken of motorisch alles nog goed staat en dan kunnen we 1.50ers gaan rijden op Assen :]
 
Laatst bewerkt:
Motor is klaar *O*

[afbeelding]

Kleuren op de foto zijn crap, maar dat komt omdat mn camera net leeg was dus deze is op de iPhone genomen :)

Morgen nog even naar No Limits op de testbank om te kijken of motorisch alles nog goed staat en dan kunnen we 1.50ers gaan rijden op Assen :]
Nice :) Je weet het tenminste beter te brengen dan die Groningers met hun aggenebbis achtergrondje :+
 
Laatst bewerkt:
Thnx, dit is gewoon voor de deur :)

K mag bono wel bedanken voor de snelle levering van de stickers, 3 dagen na bestelling binnen *O*

Topservice van MotoDesign.nl ;)
 
Laatst bewerkt:
*O* tis close inde MotoGP-test en die Spies... :}

@ daniel:
shit!! zulke ongein had ik vroeger dus ook altijd in die provincie-cafeetjes.
waarschijnlijk is zo'n zwakzinnige bierdrinker jaloers op je levenstijl.
en misschien keek jij (onbedoeld) ook wel bijdehand uit je ogen... (ff-ies dan _O- )

hier hoort trouwens geen hond mee weg te komen. sterkte
 
Motor is klaar *O*

[afbeelding]

Kleuren op de foto zijn crap, maar dat komt omdat mn camera net leeg was dus deze is op de iPhone genomen :)

Morgen nog even naar No Limits op de testbank om te kijken of motorisch alles nog goed staat en dan kunnen we 1.50ers gaan rijden op Assen :]

Nooit verwacht dat UPP ooit nog iemand met iets zou inspireren :P

Maar zeker goed gelukt, ziet er mooi uit!
 
@grayson:
ik zie net een mooie Yamaha-set @ motodesign.nl :Y fur cheap!
jouw sponsor-sticker heeft effect!! :P
 
Laatst bewerkt:
Motor is klaar *O*

[afbeelding]

Kleuren op de foto zijn crap, maar dat komt omdat mn camera net leeg was dus deze is op de iPhone genomen :)

Morgen nog even naar No Limits op de testbank om te kijken of motorisch alles nog goed staat en dan kunnen we 1.50ers gaan rijden op Assen :]
Ziet er weer strak uit. :Y
 
Motor is klaar *O*

[afbeelding]

Kleuren op de foto zijn crap, maar dat komt omdat mn camera net leeg was dus deze is op de iPhone genomen :)

Morgen nog even naar No Limits op de testbank om te kijken of motorisch alles nog goed staat en dan kunnen we 1.50ers gaan rijden op Assen :]
gaf geworden gozer!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan