Het JM-Racing Topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
assen_nieuw2010.jpg
 
Ik vind het zonde. Vond het een mooie plek voor actie. Nu wordt het eigenlijk meer een situatie die verderop al te ervaren is: hoge heide. Alleen moet je iets harder remmen voor de Stekkenwal i.p.v. voor de Ramshoek.
 
Met een racende vader en moeder kan ie er bijna niet omheen! De oudste is bijna niet uit de garage weg te slaan in ieder geval...
*D gefeliciteerd met de kleine paps en mams

dat is beter dan van die kleintjes die gelijk hun vinger in de oren steken.ook al heb je m nog niet eens gestart :?
 
Motor is klaar *O*

[afbeelding]

Kleuren op de foto zijn crap, maar dat komt omdat mn camera net leeg was dus deze is op de iPhone genomen :)

Morgen nog even naar No Limits op de testbank om te kijken of motorisch alles nog goed staat en dan kunnen we 1.50ers gaan rijden op Assen :]
Netjes geworden. :Y
En idd, supersnelle service en goeie kwaliteit van Bono :}
 
Goeiesmokkels :W

Verdomme vannacht wat later geworden dan gepland was :X
Waren de stad in gegaan, wezen poolen, drankje, gezellig :)
Kwam er één of andere dude naast me staan en vroeg wat m'n 'fucking problem' was :?
Dacht nja, 't zal wel...Gast was zo zat als een tor :') Vervolgens zei ik dat 'ie gewoon beter naar z'n vrienden kon gaan, dat leek me beter voor hem O-)

Vanaf toen... :?
Kloetzak: "Wat zei je?"
Dani: "Je hoorde me wel, ga gewoon lekker bij je vrienden staan joh mafkees"

Toen liep die weg, ging die bellen.. Wij gezellig verder met drankje, babbeltje, gezellig :)
Komt 'ie na 5 minuten terug met 2 andere vrienden van me en tikt me op m'n schouder. Zag hem in de spiegel, dus wist dat hij het was en draaide me om. Op dat moment vroeg die "Meende je wat je net zei?" Dus ik zei, gast... rot gewoon heel snel op naar je vrienden en val me niet lastig en draaide me weer terug om.

Tikte die weer op m'n schouder, en toen ik om keek kreeg ik een sigaret uitgedrukt in m'n ooghoek :/ Hij werd meteen weggetrokken door de eigenaar, maar wist nog wel m'n flesje spa blauw op m'n kop kapot te slaan :X Mwah, beter dat 'ie er heel snel werd uitgetrapt en m'n vrienden me tegenhielden, anders had ik vandaag de verjaardag van m'n moeder denk ik tussen 4 muren meegemaakt :X

Stelletje kansloze mensen tegenwoordig zeg -O-
Maarja, bij de SEH nog wat foto's gemaakt. Ik stond er mooi op 8-) Zat geen glas in m'n hoofd gelukkig. Mja, wel een flinke snee :( Ben benieuwd hoe m'n helm gaat passen volgende week |(

Was die rooie uit Gestel zeker?! :+
 
@ all: thanx nog voor de feli's mede namens Karen!

@Dani: sow, das ff minder... maarre, je had toch voldoende getuigen neem ik aan dus je kon toch ter plekke de sheriff bellen? Besides, jij had een zichtbare verwonding, hij niet... hopelijk in VdV niet te veel last van! Hoest nu?
 
@ Erik en Andre ziet er er weer top uit!

Vanavond (hoezo op de valreep :P ) heeft Raymond van De Reklamestudio de laatste sponsor stickers op de aanhanger geplakt.

full


hier waren we halverwege ;)

MOrgen op naar Val de Vienne *O*
 
@ all: thanx nog voor de feli's mede namens Karen!

@Dani: sow, das ff minder... maarre, je had toch voldoende getuigen neem ik aan dus je kon toch ter plekke de sheriff bellen? Besides, jij had een zichtbare verwonding, hij niet... hopelijk in VdV niet te veel last van! Hoest nu?
Ja, de eigenaar... Hij belde gisteravond ook hoe het ging en dat het op camera stond :} Toch maar even aangifte gaan doen *O*


Nu maar even de camper in gaan pakken voor VDV :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan