Het JM-Racing Topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
tering wat duurt dat lang zeg ff een videotje knippen :X
Is zien of dat niet sneller kan, zo is het niet echt grappig... ding hoeft niet eens te herencoderen als het goed is, maar volgens mij doet ie dat wel...

Misschien maar is de software van het werk gaan gebruiken voor het simpele knip werk..


windows moviemaker .. _O- _O- _O- _O-

ben ik al mee gestopt .... :X B| B|
 
heel frusterend |( B|
achja, aan t uploaden. *O*

Andere lijn door de corkscrew
dracu_corckscrew_entry.jpg
 
Laatst bewerkt:
koud weer = SC1 voor en SC3 achter
15-25 graden = SC2 voor en SC2 achter
erg warm, boven de 30 graden = SC3 voor en SC1 of 0 achter

ONK'ers pakken bij een wedstrijd vaak een SC1 achter omdat die in de eerste 10-15 rondjes beduidend meer grip geeft dan een SC2 maar gaat wel veel sneller kapot

SC3 voor wordt geadviseerd maar zou ik nie mee rijden. heb er zelf ook nog nooit mee gereden.

Bij andere merken banden is het weer anders...
 
koud weer = SC1 voor en SC3 achter
15-25 graden = SC2 voor en SC2 achter
erg warm, boven de 30 graden = SC3 voor en SC1 of 0 achter

ONK'ers pakken bij een wedstrijd vaak een SC1 achter omdat die in de eerste 10-15 rondjes beduidend meer grip geeft dan een SC2 maar gaat wel veel sneller kapot

SC3 voor wordt geadviseerd maar zou ik nie mee rijden. heb er zelf ook nog nooit mee gereden.

Bij andere merken banden is het weer anders...

Hmmmm..... er zijn dus verschillende meningen hierover merk ik wel :P .

klik :+ .
 
Heb je de nieuwe iPhone al besteld? Hoop het wel voor je anders moet je ff wachten :X
Nope. Vertrouw 't allemaal niet. Wil eigenlijk effe afwachten wat de verhalen allemaal zijn van de Nederlandse gebruikers. M'n abbo hoeft pas per 5 november verlengt te worden, dus ik heb nog effe de tijd om de kat uit de boom te kijken. Anders neem ik geen nieuwe foon, maar hou ik deze en sluit ik een heel goedkoop jaarcontractje af :)
 
Nope. Vertrouw 't allemaal niet. Wil eigenlijk effe afwachten wat de verhalen allemaal zijn van de Nederlandse gebruikers. M'n abbo hoeft pas per 5 november verlengt te worden, dus ik heb nog effe de tijd om de kat uit de boom te kijken. Anders neem ik geen nieuwe foon, maar hou ik deze en sluit ik een heel goedkoop jaarcontractje af :)

zou eerder voor een iphone "killer" van ander merk gaan dan..

zelf ga ik binnenkort de Ericsson Xperia X10 halen, lijkt me stukken betrouwbaarder, en dat android systeem schijnt ook goed te werken duss.. :)
 
mijn vrouwtje heeft de X10. Fijne telefoon en het scherm is echt mega :} Jammer dat er android 1.6 op zit, die mist een paar functies. Daarnaast heeft de X10 geen multitouch.
Om die twee redenen heb ik een HTC Desire genomen. :)
 
zou eerder voor een iphone "killer" van ander merk gaan dan..

zelf ga ik binnenkort de Ericsson Xperia X10 halen, lijkt me stukken betrouwbaarder, en dat android systeem schijnt ook goed te werken duss.. :)

Alsk nu een Android phone zou halen zou ik sowieso een halen met Android 2.1 als besturingssysteem. Kan je tenminste nog de komende tijd updaten, zonder de pech te hebben dat je telefoon niet meer wordt ondersteund, of Android niet meer aan kan qua specificaties. Android ontwikkelingen gaan goed snel, inmiddels bij 2.1 dacht ik, en dat is in 1 jaar de 4e update.
 
Tsja, ik hoef geen 10.000 functies. De iPhOnE is voor mij goed genoeg en ik hou niet van constante verandering, dus het liefst weer dezelfde er voor terug, maar dan nieuwer model :)
 
Alsk nu een Android phone zou halen zou ik sowieso een halen met Android 2.1 als besturingssysteem. Kan je tenminste nog de komende tijd updaten, zonder de pech te hebben dat je telefoon niet meer wordt ondersteund, of Android niet meer aan kan qua specificaties. Android ontwikkelingen gaan goed snel, inmiddels bij 2.1 dacht ik, en dat is in 1 jaar de 4e update.
ja alleen krijg ik mijn HTC Hero niet geupdate gvd :(
usb connection error :? dikke bullshit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan