Het JM-Racing Topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
:+

Moet op eens weer denken aan een MSL uitje. Toen werd jij omhoog geduwd :P
Of het tegenhouden van Nico's kart _O-

Vond dat Basje en ik toen wel een goed team vormden, ik het slakkie en Bas de coureur ;)

6 november kan ik ook wel :)
Mooi! :)

KARTEN

Iedereen is welkom :) Ja echt :+

Wanneer: Zaterdag 6 november 2010
Waar: Kartfabrique te Maarssen

's Avonds 3 heats rijden van 20 minuten per stuk (je betaalt voor een standaard heat = 12min):
- heat 1 om 20.00 uur
- heat 2 om 20.40 uur
- heat 3 om 21.20 uur

Karters:
- UPP-Racing
- Basje
- Sietze Vliegen
- Digger
- SilenT
- ...

Ik ga van tevoren bellen/inschrijven, dus als je je opgeeft, dan verwacht ik dat je komt en niet op het allerlaatste moment afzegd.
 
:+

Moet op eens weer denken aan een MSL uitje. Toen werd jij omhoog geduwd :P
Of het tegenhouden van Nico's kart _O-

Vond dat Basje en ik toen wel een goed team vormden, ik het slakkie en Bas de coureur ;)

6 november kan ik ook wel :)

Ja, kwam achteraf iedereen even vertellen dat ik beter kon stoppen met motorrijden. Karten was ik al niet echt snel mee, met motorracen was ik nog veel trager, aldus velen.
 
Ik zal 'em effe mailen met de vraag wanneer hij wel kan :+

Goed, nog maar een keer dan:

KARTEN

Iedereen is welkom :) Ja echt :+

Wanneer: Zaterdag 6 november 2010
Waar: Kartfabrique te Maarssen

's Avonds 3 heats rijden van 20 minuten per stuk (je betaalt voor een standaard heat = 12min):
- heat 1 om 20.00 uur
- heat 2 om 20.40 uur
- heat 3 om 21.20 uur

Karters:
- UPP-Racing
- Basje
- Digger?
- SilenT?
- ...

Ik ga van tevoren bellen/inschrijven, dus als je je opgeeft, dan verwacht ik dat je komt en niet op het allerlaatste moment afzegd.
6 november kan ik ook niet :N
Dan word ik al ergens anders verwacht s'avonds. Je zou overdag even kunnen oefenen O-) :+
 
Je zou 's avonds kunnen afzeggen *D
:^ je hoeft niet altijd alle verjaardagen af hoor :P


Kolere, ik vind dit al ver vooruit plannen _O- Laat staan dat ik nu toezeg over een maand op iemand's verjaardag te verschijnen _O-

Maaruh, ik ga nog wel vaker karten hoor Dick, dus we kunnen de 30e ook wel effe oefenen :)
 
Laatst bewerkt:
:^ je hoeft niet altijd alle verjaardagen af hoor :P


Kolere, ik vind dit al ver vooruit plannen _O- Laat staan dat ik nu toezeg over een maand op iemand's verjaardag te verschijnen _O-

Maaruh, ik ga nog wel vaker karten hoor Dick, dus we kunnen de 30e ook wel effe oefenen :)
:^
Doe ik normaal gesproken ook niet, maar ik heb even een drukke periode ;)
Na 6 november is de drukte er weer vanaf :Y

Een van de druktes is as vrijdag....naar de Intermot *O* *O*
 
Basje heet niet voor niets basje, maar zou best wat groter willen zijn :+ Daarom vindt ie onze gewichtsconversatie ook storend :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan