Het JM-Racing Topic deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar je hebt wel een sponsordeal toch :+

Anders krijg je dit soort taferelen,
pepsi_guy_drinking_a_coke.jpg

:+
 
Jeroen, je had het laatst over dat wordpress voor de website. 'k snap er nog niet veel van ;) maar is dat makkelijk in m'n bestaande website te bouwen?

Weet je toevallig ook hoe ik de nieuwsbrief (online) kan versturen in outlook2010? Wil komende week website beetje oppoetsen ;)
 
Je bestaande website gaat weg en er komt een nieuwe. OF dit kan, kan ik je niet zeggen ik weet niet wat voor type hostingje hebt. (je hebt php nodig met een database).

Ik weet niet hoe je in outlook 2010 een html pagina kan versturen. ;)
 
Na even zoeken kan ik je vertellen dat een html email (zoals een website dus) versturen via outlook 2007/2010 niet gaat. CSS, backgroundimage, padding, marging etc worden allemaal niet meegenomen.

Info: http://www.fixoutlook.org/
 
Jeroen, je had het laatst over dat wordpress voor de website. 'k snap er nog niet veel van ;) maar is dat makkelijk in m'n bestaande website te bouwen?

Weet je toevallig ook hoe ik de nieuwsbrief (online) kan versturen in outlook2010? Wil komende week website beetje oppoetsen ;)

Ik heb nog wel een mooi thema voor je :+ Alleen de banner ff aanpassen en je hebt een site *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan