Het JM-Racing Topic deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier issie dan, met verse tandwielen+ketting+banden+oliefilter:

Mijn eigen HRC *O* :9~

316142_220397681365804_100001867202544_567139_1934456864_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Staan volgens mij wel wat foutjes in...

"Twee- en driecilinder motoren konden namelijk wel in de CRT C-competitie
starten maar niet in de SuperCup 600."
Huh? :?

SuperCup 600
tot 700 cc 4 takt max. 4 cilinder 6 versnellingen
600 tot 675 cc. 4 takt max. 3 cilinder 6 versnellingen
675 tot 750 cc. 4 takt max. 2 cilinder 6 versnellingen

:P
Konden, verleden...
 
Afgelopen seizoen kon je ook gewoon met een 3-cilinder meedoen. Beetje apart dat je met een 4-cilinder meer cilinderinhoud mag hebben dan een 3-cilinder. Theoretische verhaal natuurlijk, maar dan nog...
 
Afgelopen seizoen kon je ook gewoon met een 3-cilinder meedoen. Beetje apart dat je met een 4-cilinder meer cilinderinhoud mag hebben dan een 3-cilinder. Theoretische verhaal natuurlijk, maar dan nog...

Om nou speciaal voor die ene kawa 636, 636cc in het reglement te zetten. Ze hebben het lekker afgerond naar 700, niet dat ze bestaan... Nouja, beetje honen en grotere zuigers erin. Dat tjoenen doen ze in de cup toch al :+
 
Om nou speciaal voor die ene kawa 636, 636cc in het reglement te zetten. Ze hebben het lekker afgerond naar 700, niet dat ze bestaan... Nouja, beetje honen en grotere zuigers erin. Dat tjoenen doen ze in de cup toch al :+

650 had ook gekund ;)

Er is trouwens ook een 650cc Triumph Daytona 4-cilinder, Die mag dus plots ook meedoen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan