Het JM-Racing Topic deel 27

Ik kan weer rijden. Maar volgende week eerst nog effe wiellagers vervangen :+

full
 
Je blijft wel bezig zeg. -O-
Ja nahja dat zou eigenlijk 2 weken geleden gebeuren, want toen ik dat ongelukje had kwam ik net terug van de dealer om een afspraak te maken, dus dit stond al in de planning. Morgen effe winterbanden eronder gooien. Ben benieuwd hoe dat staat.
 
Laatst bewerkt:
Ga jij dit jaar eindelijk weer eens fatsoenlijke tijden rijden Lex, of is er een kans dat zelfs ik sneller ga zijn? *D
Je moet echt van de lsd afblijven jonguh..........

Kudt met peren natuurlijk, maar ik hoop komend seizoen weer een beetje fatsoenlijk te rijden.
Als ik al ZAC ga rijden dan, want alle dagen op maandag, komt mij heel slecht uit ivm een collega die op maandag altijd vrij is.
 
Wiellagers vervangen. Die krengen waren blauw :o :X Oké... Anyway, alles werkt weer, maar voor hoe lang :P Nu is 't eindelijk weer voor 4 wielen aangedreven auto's, hoef ik nergens naartoe B| :+
 
Wiellagers vervangen. Die krengen waren blauw :o :X Oké... Anyway, alles werkt weer, maar voor hoe lang :P Nu is 't eindelijk weer voor 4 wielen aangedreven auto's, hoef ik nergens naartoe B| :+
Ga je een stukje rijden voor de lol. Je hoeft niet altijd een bestemming te hebben om te gaan rijden :N
Je moet er alleen wel de tijd voor nemen :X
 
Ga je een stukje rijden voor de lol. Je hoeft niet altijd een bestemming te hebben om te gaan rijden :N
Je moet er alleen wel de tijd voor nemen :X

Zo'n Turbo zuipt meer benzine dan UPP nog kan betalen... :P
Heb je de auto eindelijk in een stuk en technisch in orde :+
 
Winterbanden/velgen er zaterdag opgezet :P

[afbeelding]

Ziet er strak uit kerel! :Y :}

Heb zelluf gelukkig al een tijdje de winterbandjes onder de Ibiza en Arosa liggen, geeft veeeel vertrouwen......cker met dit weer :Y
Heb deze onder de Ibiza:
full

staat lekkerRRrrr i.c.m. Zenith-grijs-lak *D

Binnenkort een keertje afspreken? Vanaf 7 januari zijn we 5 tot 6 weken de steiger bij Bickers aan de Werf aan het renoveren en daar wil ik zelf wel een paar keer een kijkje gaan nemen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ziet er strak uit kerel! :Y :}

Heb zelluf gelukkig al een tijdje de winterbandjes onder de Ibiza en Arosa liggen, geeft veeeel vertrouwen......cker met dit weer :Y
Heb deze onder de Ibiza:
[afbeelding]
staat lekkerRRrrr i.c.m. Zenith-grijs-lak *D

Binnenkort een keertje afspreken? Vanaf 7 januari zijn we 5 tot 6 weken de steiger bij Bickers aan de Werf aan het renoveren en daar wil ik zelf wel een paar keer een kijkje gaan nemen :Y
Nice, ik wil er ook zoiets onder knallen! 18" maar dan iets zwarter denk ik...
 
:W
Zowaar eindelijk weer eens iets te melden wat in dit topic thuis hoort: Twee dagen Spa met Pro Speed zijn geboekt *D *O*
 
:W
Zowaar eindelijk weer eens iets te melden wat in dit topic thuis hoort: Twee dagen Spa met Pro Speed zijn geboekt *D *O*


Jij bent er vroeg bij ! *O*
Zal dit jaar wel weer nodig zijn..

Ik ga volgende week trouwens de filmpjes van dit jaar branden ! Dus als je je adres nog even mailt, dan kan je met oud&nieuw filmpjes kijken :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan