Het JM-Racing Topic deel 27

Geen RA/Msl meer?

LOL at Vabene...... 2 bekende namen.
Wist niet dat P en F doorgegaan zijn.
En Folembray only?

Nee was ik vorig jaar al mee gestopt. Ik ben het niet eens met de nieuwe les methode.

P en F hebben Vabene al 3 jaar. Afgelopen maandag en dinsdag was het alweer voor de derde keer Folembray :)
 
Ik rijd in de SuperCup 600. Nummertje 56.

Daarnaast rmarshall ik bij: Vabene Racing School, Race-Cracks en 2 The Experience.

Genoeg dagen in het jaar. Teveel eigenlijk ;)
Kolere, dat is een lekker druk programma. Veel rijden is absoluut geen straf :)
 
UPP! Heb je al 450pk in de Subaru zitten of moet je nog een eetje doorsleutelen :? :+
Haha, nee, zag laatst wel een leuk kitje om de boel naar 350 op te schroeven. Dacht 'gewoon omdat het kan'... Maar ik zag er toch maar vanaf omdat 't zonde van m'n geld zou zijn :? Ik was helemaal in de war, dus ik een afspraak gemaakt met m'n huisarts. Die heeft vastgesteld dat ik ouder en verstandiger geworden ben -O- Ik hoef geen medelijden hoor, het is niet terminaal. Ik leer er mee leven nu en het gaat me tot dusver aardig af :)
 
Laatst bewerkt:
Haha, nee, zag laatst wel een leuk kitje om de boel naar 350 op te schroeven. Dacht 'gewoon omdat het kan'... Maar ik zag er toch maar vanaf omdat 't zonde van m'n geld zou zijn :? Ik was helemaal in de war, dus ik een afspraak gemaakt met m'n huisarts. Die heeft vastgesteld dat ik ouder en verstandiger geworden ben -O- Ik hoef geen medelijden hoor, het is niet terminaal. Ik leer er mee leven nu en het gaat me tot dusver aardig af :)

Ik vind je saai. :+ :W
 
Ik vind je saai. :+ :W
Ik heb wel m'n rechter velg naar de klote gereden nadat ik een stoeprand pakte omdat ik 'strak' aan het sturen was in wat bochtjes..... in de stad :X En ja, de niet te verkrijgen Prodrive PFF7 zat er onder en helaas niet de veel te verkrijgen standaard velg :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel m'n rechter velg naar de klote gereden nadat ik een stoeprand pakte omdat ik 'strak' aan het sturen was in wat bochtjes..... in de stad :X En ja, de niet te verkrijgen Prodrive PFF7 zat er onder en helaas niet de veel te verkrijgen standaard velg :+

Je bent het slopen zo te lezen nog steeds niet verleerd :+
 
Zandvoort uiteraard, Assen te ver weg en gedoe.
lol :+ Ik snap je, ik rij ook al niet meer Assen op en neer om 'effe' te kijken. Is me de afstand gewoon niet waard. Je bent heen en weer alleen al 4 uur reistijd kwijt :z (en 100 euro benzine :X )
 
Laatst bewerkt:
lol :+ Ik snap je, ik rij ook al niet meer Assen op en neer om 'effe' te kijken. Is me de afstand gewoon niet waard. Je bent heen en weer alleen al 4 uur reistijd kwijt :z (en 100 euro benzine :X )
Mwah, als het mooi weer en er rijden bekende dan is het geen straf om een dagje naar de wedstrijden te kijken, geneitend van het mooie weer. Daar wil ik best een stukje voor rijden ;)
 
Mwah, als het mooi weer en er rijden bekende dan is het geen straf om een dagje naar de wedstrijden te kijken, geneitend van het mooie weer. Daar wil ik best een stukje voor rijden ;)

Eindje als naar Zandvoort prima, maar dat godverlaten Assen vink zo'n saai stuk... En het circuit vind ik ook weer niet zo spectaculair dat ik per se daar wil rijden. Op Zandvoort minstens zoveel fun, dus dan is de keuze snel gemaakt. Goedkoper, dichterbij, en leuker om te rijden. Maar dat zal wel vloeken in de kerk zijn over het heilige assen ofzo :+
 
Eindje als naar Zandvoort prima, maar dat godverlaten Assen vink zo'n saai stuk... En het circuit vind ik ook weer niet zo spectaculair dat ik per se daar wil rijden. Op Zandvoort minstens zoveel fun, dus dan is de keuze snel gemaakt. Goedkoper, dichterbij, en leuker om te rijden. Maar dat zal wel vloeken in de kerk zijn over het heilige assen ofzo :+
:^
CPZ vind ik zelf ook een leukere baan en het is een knap stukje dichterbij dan Assen, maar voor de leukste baan van allemaal moet je nog een stukje verder: Spa *O*
Dan wel twee dagen rijden.....heel vervelend O-) :+
 
Ik rijd nog steeds in de 20 dagen per jaar. Dus niet zo he. ;)
Goed bezig Tielemans! Ik ben wel een beetje jaloers, maarja, ik moest weer zo nodig een macro lens kopen. Zo komt er natuurlijk nooit een motor :') Maar nu kan ik wel hele kleine dingen heel groot fotograferen :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan