Het \'kamperen op 23 maart\' topic

Ryser

MF veteraan
11 dec 2001
1.507
0
Goor
Nu we weten dat de camping is geopend en motorrijders daar welkom zijn, mits er gereserveerd wordt, kunnen we gaan turven wie er blijven kamperen, zodat er op tijd voor de hele meute gereserveerd kan worden
misc.php


Bij deze meld ik mijzelf alvast aan :)

[update 13-03-02]

Tot nu toe hebben zich aangemeld:

Ryser
Zut + partner
Twisted Paul + een vriend?
Daemon (was dat een aanmelding?)


Dus iets van 4 a 5 personen. Druk wordt het i.i.g. niet op die camping })


 
Laatst bewerkt:
Telefoonnummer staat bij de beschrijving, en je mag ook voor 1 maart bellen om iets te vragen. Ik heb gemeld dat er ongeveer 30 mensen komen (ach, gokje...) en dat was in principe geen probleem.
 
Nou Maximum...

Ik dacht dat jij tot de no-nonsense bikkels
van het forum behoorde... :P ;)
Niet zeuren...meekomen :)

Eerst loopt 3/4 te miepen dat ze niet zo
ver met de fiets willen rijden... :j
Dan nog dat het bier niet van het goede
merk is..
En nu is een camping weer niet goed genoeg...

what\'s next..


o ja, ik ga mee, misschien nog motorrijdende vriend, maar dat horen jullie dan nog wel..

mzzl
 
Laatst bewerkt:
Nou Maximum...

Ik dacht dat jij tot de no-nonsense bikkels
van het forum behoorde... :P ;)
Niet zeuren...meekomen :)

Eerst loopt 3/4 te miepen dat ze niet zo
ver met de fiets willen rijden... :j
Dan nog dat het bier niet van het goede
merk is..
En nu is een camping weer niet goed genoeg...

what\'s next..

weet je...eigenlijk vind ik motorrijden helemaal niet leuk...

:j :j :j :j

;)
 
Laatst bewerkt:
ik move\'m effe.. is toch maar iets voor wiwtd
move alg -> wiwtd

ps: er is op 500m vandaan een hotelletje martin!!
 
Kunnen we hier alle verschillende slaapmogelijkheden nog eens samenvatten? Please ?
Misschien met de kruipafstanden erbij? :} Dan weet ik of ik extra kniebeschermers moet meenemen of niet...
drinka.gif


Heb net de info van Fastcruiser gevonden...hoeft niet meer dus.
 
Laatst bewerkt:
Waarom naar een camping, als je flink ver heen bent dan is een stoep ook wel comfortabel! en goedkoop ook nog! (mits de politie het niet vervelend vindt)
 
Nou Maximum...

Ik dacht dat jij tot de no-nonsense bikkels
van het forum behoorde... :P ;)
Niet zeuren...meekomen :)

Eerst loopt 3/4 te miepen dat ze niet zo
ver met de fiets willen rijden... :j
Dan nog dat het bier niet van het goede
merk is..
En nu is een camping weer niet goed genoeg...

what\'s next..


o ja, ik ga mee, misschien nog motorrijdende vriend, maar dat horen jullie dan nog wel..

mzzl

Tja...ik rijd met dit weer door, ik ben op de motor naar het karten gegaan...en zeur niet om een merk bier omdat ik toch geen bier zuip...doe mij maar het echte spul :P
En ik heb nooit van kamperen gehouden...zelfs op vakantie hou ik van luxe *D
 
Och ja, je hebt je idd al bewezen dus een
uitschietertje mag wel...mits ik ook aanwezig
mag zijn bij de cursus \"Wheelies voor Dummies\" :9 ;)
 
heee maximum je hebt gelijk in nederland camperen lijkt me nix!!! maar ik ga van de zomer op vakantie met de motor , en met een tent . wie heeft er ervaring mee (ik heb het namelijk nog nooit gedaan) is het wat??? :}
 
Aangezien 23 Maart nu eindelijk een beetje in zicht komt heb ik in mijn eerste post even een lijstje met de echte die-hards gemaakt die na het feest op de camping gaan pitten.

Kunnen de personen die een vraagteken achter hun naam hebben even de meest aktuele info doorgeven??
 
Aangezien 23 Maart nu eindelijk een beetje in zicht komt heb ik in mijn eerste post even een lijstje met de echte die-hards gemaakt die na het feest op de camping gaan pitten.

Kunnen de personen die een vraagteken achter hun naam hebben even de meest aktuele info doorgeven??

Heb een volledige uitrusting, maar ik weet nog niet of ik ga, ik ben niet zo'n feestbeest, zie je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan