Het kan beginnen zoektocht naar allroad/enduro.

Als je nu al over financiën begint sta je wel minder sterk, want dat word dan deel van de onderhandeling. Als het mogelijk is kun je beter aan familie/vrienden een gunst vragen. Of gewoon geduld hebben.

Overigens heeft ie al wel wat modder gezien gezien de uitlaat en de anodisatie die al los laat op de rechter vorkpoot. Maar hij heeft dan al wel een bagagerekje, handkappen en fatsoenlijke banden. Elk nadeel hep z'n voordeel. :)
Op foto 6 & 7 zie je ook aanslag inderdaad.
 
Als je nu al over financiën begint sta je wel minder sterk, want dat word dan deel van de onderhandeling. Als het mogelijk is kun je beter aan familie/vrienden een gunst vragen. Of gewoon geduld hebben.

Overigens heeft ie al wel wat modder gezien gezien de uitlaat en de anodisatie die al los laat op de rechter vorkpoot. Maar hij heeft dan al wel een bagagerekje, handkappen en fatsoenlijke banden. Elk nadeel hep z'n voordeel. :)
Ja, dat kan...

Het gaat niet om veel geld hoor, maar ik spaar gewoon nog even lekker door. En anders word het gewoon een nieuwe, ook niet erg. :)
 
Een licht aftermarket dempertje is geen verkeerd idee, lijkt me. De standaard demper is nogal een raket lanceer installatie, en zal wel wat wegen.
 
En.. de motor die ik op 't oog had is al verkocht ! Had ik al wel een beetje verwacht, maarja ik kon vandaag niet en mijn werk gaat toch echt voor. ( kan toch niet a la minute vrij nemen )

En...... dan is ie gewoon niet voor mij bestemd :)
 
En.. de motor die ik op 't oog had is al verkocht ! Had ik al wel een beetje verwacht, maarja ik kon vandaag niet en mijn werk gaat toch echt voor. ( kan toch niet a la minute vrij nemen )

En...... dan is ie gewoon niet voor mij bestemd :)
Hij was relatief duur. In het voorjaar komt er altijd meer los en zal je meer keuze hebben, en zal je meer gespaard hebben.
 
Het is al heel snel de Honda crf250L geworden! Dus, hiermee open ik een nieuw avontuur voor mezelf. Bedankt voor allen die mee hebben gedacht !
 
Ik was jullie nog een foto schuldig. Niet de allerbeste foto, maar het is iniedergeval iets.
 

Bijlagen

  • IMG_20201128_161922.jpg
    IMG_20201128_161922.jpg
    316,8 KB · Weergaven: 27
Mijn vriendin (1.80m) heeft vorig jaar ook zo eentje gekocht voor ongeveer dezelfde reden. Ze is er nog altijd erg blij mee, ook al is ze meestal na 3 uur off-road er wel weer klaar mee :] de TET zal daarom ook voorlopig niet gebeuren voor ons. Ik denk dat de CRF dat prima zal kunnen.
 

Bijlagen

  • 22FF1A38-7459-4DB2-970E-17E584540788.jpeg
    22FF1A38-7459-4DB2-970E-17E584540788.jpeg
    192,9 KB · Weergaven: 17
Mijn vriendin (1.80m) heeft vorig jaar ook zo eentje gekocht voor ongeveer dezelfde reden. Ze is er nog altijd erg blij mee, ook al is ze meestal na 3 uur off-road er wel weer klaar mee :] de TET zal daarom ook voorlopig niet gebeuren voor ons. Ik denk dat de CRF dat prima zal kunnen.
Ik ga de TET wel rijden ( hier in drenthe kan je mooi een rondje rijden ). Ik ben zelf 1.63..... dan kan je vast wel indenken dat ik wel iets van moeite heb met op en afstappen en ik moet op 1 bil zitten als ik stop. Haha.

Maar, wel mooi dat ze er zo blij mee is, ben ik ook ! ookal heb ik nog maar 20 km ermee op de weg gereden.
 
Ik heb zelf de Versys x300. En een vriend die er een paar keer op heeft gereden is aan het orienteren op een Allroad, voor tripjes bijvoorbeeld richting Noorwegen.
Die was op de bmw 310gs gaan zitten. Zowel de Kawa als de bmx zijn vrij groot.
Welke voor hem juist afviel vanwege 'te klein' was de KTM 390 adventure.
En wat heeft "die vriend" nu in de garage staan? Een KTM 390 adventure. Nog maar 750 km mee gereden en bevalt tot nu toe top!
20210321_134611.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan