Het kan dus wel he !!

Mad Donkey

MF'er
2 jul 2004
124
0
harderwijk
Een wheelie met een goldwing :}

[imgat]

ps is dat niet die gozer van preformance bike,s ?

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/120632/21bcbca2730c0d1bb1157fce5720574c (1095037434.jpg)​
 
full


...en dat zonder photoshop?
 
heb wel eerder stuntwerk van hem op een goldwing gezien :} het heeft zeker iets speciaals. Dacht trouwens dat ie ondertussen overleden was.
 
Er bestaat nog z'on soort piccie; een man in leren racepak op goldwing die een knee-down doet, ziet er nie uit!!! kweet helaas niet waar ik hem gelaten heb..kga ff spitten.
 
Mij lukte het ook hoor, met m'n Goldwing. Ik had er geen fijn gevoel bij.
 
Die Goldwing op het achterwiel wordt bestuurd door Ronny Smith. Ronny is helaas vorig jaar overleden. Dergelijk mooi stuntwerk zullen we dus van hem niet meer zien.
 
Een wheelie met een goldwing :}

[imgat]

ps is dat niet die gozer van preformance bike,s ?
Dat is idd Ronny Smith. :}

Ik meen dat er ook een 'kneedown met Goldwing' foto van hem was uit hetzelfde artikel.

Helaas is hij vorig jaar bij een scooter ongeval om het leven gekomen. '(
 
wordt onderhand toch een van de meest geposte foto hier...
Volgens mij niet. Ik denk dat dat deze is:

full


En dan met deze tekst erbij:

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon
lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.

O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan