Het kan in Almere. (wel stoppen geen boete)

Zelden, als je het over "horen" hebt, want dat is face-to-face en dat is veel enfger als vanachter je toetsenbord... |( |(


De type's hier met de grootste bek zijn diegene die irl het zieligste erbij staan en het moeilijkste uit hun woorden komen... :W

Het is toch al zielig als je in een topic met een positieve lading komt lopen zeuren ??
Typisch nederlands, iets goed ..?? Dan gaan we dat wel lopen afzeiken ipv dat we ook eens iets vrolijks ergens herkennen... *O*
Echt, ik hou van Nederland, ik zou hier niet weg willen...alleen sommige type's nederlanders... :X :W




"Hier, het is dertig graden, neem een gratis ijsje"

Wedden dat er tallozen zijn die hier een negatief antwoord op kunnen verzinnen???

Troost je met het idee dat dit soort mensen in elk land ter wereld voorkomen....
 
maar de verhouding raakt een beetje zoek hier... :X :X |(





Ik zeg dus iets over de instelling van mensen, niets over mensen ;)Kheb net gedouched... :? :?




KOUD...welteverstaan... :+

Je hebt gelijk... Ik denk inderdaad dat je een persoon en gedrag van een persoon los van elkaar moet zien. Gedrag is aangeleerd en vaak te veranderen. Gedrag bepaald voor een groot deel hoe een persoon overkomt.

Maar als ik het heb over "dat soort mensen" dan bedoel ik dus persoon+gedrag. :)
 
Je hebt gelijk... Ik denk inderdaad dat je een persoon en gedrag van een persoon los van elkaar moet zien. Gedrag is aangeleerd en vaak te veranderen. Gedrag bepaald voor een groot deel hoe een persoon overkomt.

Maar als ik het heb over "dat soort mensen" dan bedoel ik dus persoon+gedrag. :)

Ik snap er geen reet van...maar je hebt gelijk... :} :} ;)
 
nog een keer dan....

aanhouden` = mee naar het bureau, goedschiks of kwaadschiks
staandehouden = vragen naar GBA gegevens

als je aangehouden wordt nav een verkeersovertreding heb je het wel heel bont gemaakt.
:z en als je met de bus mee wilt en hem dus aanhoudt?
"Hier, het is dertig graden, neem een gratis ijsje"

Wedden dat er tallozen zijn die hier een negatief antwoord op kunnen verzinnen???
Dus jij vindt dat ik er zo arm uitzie dat ik behoefte heb aan een GRATIS ijsje? Ik betaal zelf m'n ijs wel, dank u :(
 
"Hier, het is dertig graden, neem een gratis ijsje"



GRATIS??????????

Wat is er mis met dat ijsje?
Waarom is die gratis?
Is er iets mis met dat ijsje?
Is hij niet lekker?
Is hij over datum ofzo?
Wil je me vergiftigen ofzo?
Ik wil je ijsje niet.
Ik vertrouw jou niet.
Ik betaal wel voor een normaal ijsje.
Maar dan wel ergens anders.






zo iets?
;)
 
Ik baseer mijn mening op de openingspost van de ts.
kan ik je inhuren als spellingscontrolle en lees ff mn onderschrift. Ik had me al ingedekt tegen overconsequente neerlandicussen :j
Daarbij staat er in de openingspost waarom i geen bekeuring kreeg en daar staat niet dat i niet kon meten
 
Laatst bewerkt:
De type's hier met de grootste bek zijn diegene die irl het zieligste erbij staan en het moeilijkste uit hun woorden komen... :W
komt omdat het 'ons'nu geen geld kan kosten denk ik.
Zo is het makkelijk om bijdehand te doen, als ik je irl (of je collega) zou tegen komen zou ik iets anders over komen denk ik dan zo als ik digitaal wel eens reageer.
 
Kben een tijdje ook aangehouden door een zwarte focus, ook ik was eerlijk...
Alleen heeft me wel €50,- gekost...
valt nog mee maar tog
 
Zelden, als je het over "horen" hebt, want dat is face-to-face en dat is veel enfger als vanachter je toetsenbord... |( |(


De type's hier met de grootste bek zijn diegene die irl het zieligste erbij staan en het moeilijkste uit hun woorden komen... :W

Het is toch al zielig als je in een topic met een positieve lading komt lopen zeuren ??
Typisch nederlands, iets goed ..?? Dan gaan we dat wel lopen afzeiken ipv dat we ook eens iets vrolijks ergens herkennen... *O*
Echt, ik hou van Nederland, ik zou hier niet weg willen...alleen sommige type's nederlanders... :X :W




"Hier, het is dertig graden, neem een gratis ijsje"

Wedden dat er tallozen zijn die hier een negatief antwoord op kunnen verzinnen???

ik zeg niks. :X
 
Hij: Ik geef u geen bekeuring, u trok hem wel even flink door maar u reed verder niet asociaal, bracht het andere verkeer niet in gevaar en had uw voortuig goed onder controle, en u geeft zelf al aan dat u fout zat.

Ohja...waarvoor waren verkeersregels er ook alweer... :z
 
Het kan ook in Enschede!!! *O* *O* *O*

Was net een stukkie aan het rijden, kwam ik op een lege rechte havenstraat. Even wat sportiever optrekken tot de 100 (teller) en daarna aan het eind van de weg weer rustig rond de 60. Kwam ik vervolgens op een rotonde, lekker sportief genomen en daarna een 30km zone in (waar ik 50 reed).

Vervolgens kom ik op een T-splitsing waar ik moet wachten. Komt er een politiemotor naast mij staan -O- .

A: Goedemiddag
B: Goeindag (twente ja)
A: Ik wil jouw dringend adviseren jouw snelheid te gaan verlagen.
B: Slik
A: Met de snelheid in de havenstraat kost het je al gauw €300,-
B: Klopt, ik reed te hard en ik zal het rustig aan doen

A: Dan laat ik het hierbij
B: Bedankt (en inwendig een gigantisch gejuich)

Ik heb al het geluk voor de komende week wel weer gehad!

Whoehaa ze bestaan!!! De eerste keer van de vele dat ik aangehouden word en dan geen boete krijg *D Mn dag kan niet meer stuk *D
 
Daarbij staat er in de openingspost waarom i geen bekeuring kreeg en daar staat niet dat i niet kon meten

Kan... maar er stond ook niet dat ie wel kon meten.
En je denkt toch niet dat die agent zal toegeven dat ie 'm niet heeft kunnen meten.
Dat zie je alleen maar op tv in programma's waar we geconfronteerd worden met de politiedoctrine van Spee.
 
Het kan ook in Enschede!!! *O* *O* *O*

Was net een stukkie aan het rijden, kwam ik op een lege rechte havenstraat. Even wat sportiever optrekken tot de 100 (teller) en daarna aan het eind van de weg weer rustig rond de 60. Kwam ik vervolgens op een rotonde, lekker sportief genomen en daarna een 30km zone in (waar ik 50 reed).

Vervolgens kom ik op een T-splitsing waar ik moet wachten. Komt er een politiemotor naast mij staan -O- .

A: Goedemiddag
B: Goeindag (twente ja)
A: Ik wil jouw dringend adviseren jouw snelheid te gaan verlagen.
B: Slik
A: Met de snelheid in de havenstraat kost het je al gauw €300,-
B: Klopt, ik reed te hard en ik zal het rustig aan doen

A: Dan laat ik het hierbij
B: Bedankt (en inwendig een gigantisch gejuich)

Ik heb al het geluk voor de komende week wel weer gehad!

Whoehaa ze bestaan!!! De eerste keer van de vele dat ik aangehouden word en dan geen boete krijg *D Mn dag kan niet meer stuk *D


Sportief, op een GS500 _O- :+ :+
 
Alleen ongelofelijk jammer dat dit verhaal steeds meer een uitzondering is, gezien de ridicule boetequota die door de overheid worden opgelegd aan de politie.
Los van het feit of een agent op deze manier wil optreden, binnenkort mag hij niet meer zo optreden omdat zijn baas 'm anders in z'n nek springt met kreten als "prestatiecontract" en het al eerder genoemde "boetequotum".

Ik heb een soortgelijke ervaring. Reed met tegen de 100 in Delft in de bebouwde kom (voor de kenners, Vrijenbanselaan richting snelweg, brug over de Schie). Een auto kwam uit de rij en volgde me. Vervolgens wat gas teruggenomen en de bochten richting snelweg doorgereden, maar nog steeds te hard (vond het hypocriet om heel langzaam te gaan rijden). De parkeerplaats van mijn werk oprijdend ging het bordje "STOP POLITIE" aan. Ik kreeg alleen te horen dat dit wel wat te snel was, maar dat ik wel heel netjes op alle gevaarlijke punten inhield en dat het met de motor wel wat sneller mocht allemaal maar dat dit te gek was.

Verbluft bleef ik achter. Alleen jammer dat inmiddels al mijn collega's voor de ramen hingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan