Het Kawasaki Z1000SX topic deel 2

Nee...PFff, wachten duurt lang. Hij is al een meer dan een week zichtbaar in de PostNL app maar elke keer wordt de leverdag opgeschoven omdat het pakketje nog niet fysiek is ontvangen door PostNL. We moeten nog ff geduld hebben dus. Zodra het pakketje binnen is, ga ik hem er op zetten en zal ik foto's maken. ik ben zelf ook heel benieuwd of het wat is.
Laten we dan maar hopen dat het het wachten waard is🤞.

Voor de mensen die trouwens nog met een verbogen sleutel zitten die ze evt willen vervangen (kawa dingetje/kwaal ivm de tank) neem dan contant met me op via een prive bericht, ik heb een manier gevonden waarbij je 2 sleutels kan laten maken voor 30 euro ipv 1 sleutel voor 87 euro ivm de transponder die "niet te demonteren zou zijn..." uit de huidige sleutel.
 
Nou, de seatcover is binnen. Vind het niet tegenvallen. De kwaliteit van het lakwerk is niet 100% top maar de kleur is wel goed. Op de foto lijkt deze wat anders maar door de andere lichtinval lijkt dat maar zo. De cover past ook maar zit wel wat los. Al met al geen slechte koop voor de € 30,-
20201205_094058.jpg20201205_094241.jpg
 
Kan ik hier nog iemand verblijden met een originele kuipruit?
BJ '17-'19

Af te halen in Capelle (dat 'dorp' naast 010)
 
even een vraagje als je stilstaat en de moto staat in neutraal(niet in de versnelling) en je wilt dan in ze,n 2 de gang schakelen ...is bij mij niet mogelijk
is de 2020 sx met blipper..zijn er mensen die dit ook hebben...vraag me af of dit normaal is en af fabriek zo is ingesteld
dus de moto loopt en wil in ze,n 2 wegrijden want dit kan makkelijk met de korte gangen wat die heeft maar krijg hem niet in ze,n 2...???
heeft te maken met kpnf kawasaki positive neutral finder.
 
Hoi allemaal . Bij mijn sx uit 2019 doet de passeerlichtschakelaar het niet meer. Via de tuimelschakelaar doet groot licht het wel. Iemand anders al zoiets meegemaakt ?
 
Hallo ik ben Hans ben 63 jaar en heb sinds april dit jaar een z1000sx uit 2019 in de kleur blauw met tour en sport pakket.
Ben er zeer tevreden mee.
Heb er carbon Akrapovic op zitten die ik niet zo bij mijn motor vindt passen dus als er iemand interesse in heeft hoor ik het wel,ze hebben er 3000 km opgezeten
 
Zo'n blauwe jas staat hem ook prima!
... Mooie bok trouwens Hans! :t
 
Afgelopen week de heeft de Kawa een grote beurt gekregen, is ze voorzien van een nieuwe kettingset en om het helemaal af te maken zijn er nieuwe bandjes gemonteerd. Kunnen we er volgend jaar weer tegen aan!

Fijne dagen alvast!
CBD08601-E1E9-4CE5-BF0F-937663F379C7.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan