Volgens mij is de interval bij 6000 km alleen de remvloeistof en rem onderdelen nakijken zo nodig vervangen.. Ik zie dat eigenlijk niet als een beurt maar meer een controle. bij 12.000 is het echte onderhoud. 18.000 weer een rem beurt en zo door. Dat valt allemaal wel mee.
Met 6000 km onderhoud plegen is echt onzin.
Remmen controleren kan heel snel.
Remvoeringen dik genoeg?.....check.... klaar.
En remleidingen moeten bij vrijwel alle motoren met rubber leidingen.
Bij een x Aantal km vervangen worden.
Omdat rubber verouderd.
Normaal onderhoud iedere 12000 km kan zonder problemen.
Ok,. Vanmiddag test gereden op een 2017 z1000sx,. Wat een leuk speelgoed is het,..
Als iemand een. V-max wilt,.. die gaat er uit en er komt een 2018 sx voor terug, tour & performance pakketje, lelijke taartschapding er af,.
Nog ff 1 klein vraagje hier,. Aan het einde van de toeren teller, en boven de gear indicator zit een geel/oranje lampje,. Waar is die voor ???
Shiftlight?
Ook ik heb een H2 SX SE besteld en de Z1000SX 2014 ingeruild.
Gaat ie nog langs Paul?
Ik heb mijn 2014 SX voor een 2017 KTM 1190 ingeruildOok ik heb een H2 SX SE besteld en de Z1000SX 2014 ingeruild.
had hem vorige week al opgehaald maar nog geen foto nu wel [afbeelding]