Rense 69
MF veteraan
- 14 apr 2010
- 2.739
- 213
Dankjewel, ik ben er heel erg blij mee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kan een katvervanger plaatsen, maakt veel van het (gemiste) geluid goed en is makkelijk te monteren. Ziet er strak uit verder
Zaterdag bij de dealer om maar een andere motor te kijken, maar schrok van wat ze er voor willen geven. Ik zou voor een motor van 7000, nog 1000 bij moeten leggen. Het lijkt mij dat een nette sx uit 2011, met 38k op de teller nog wel wat meer waard is als 6k. Wat vinden jullie? Word ik nou flink genaaid of valt het mee
Staat er netjes!
Zaterdag bij de dealer om maar een andere motor te kijken, maar schrok van wat ze er voor willen geven. Ik zou voor een motor van 7000, nog 1000 bij moeten leggen. Het lijkt mij dat een nette sx uit 2011, met 38k op de teller nog wel wat meer waard is als 6k. Wat vinden jullie? Word ik nou flink genaaid of valt het mee
Dag iedereen
Ik ben nieuw hier op het forum, en zal bij deze mij efjes voorstellen
Ik ben 28jaar en na 10 jaar op racers gezeten te hebben (cbf,r6,fz8n,2 gsxrs, en een r1), vond ik het eens tijd om mezelf wat meer comfort te gunnen, maar toch nog wat sportiviteit te behouden. Na dagen het internet af te schuimen, recensies, filmpjes, en vergelijkingstests te bekijken. Ging het voor mij tussen 3 motoren, de gsxs1000f,de vfr1200, en de z1000xs, rara wat is het geworden De suzuki had te weinig bagemogelijkheden, en de vfr vond ik er niet echt sportief uitzien, plus vele slechte dingen over gelezen..
Heb me dus een z1000sx aangeschaft, maar ik zit jammer genoeg nog 4 weken op zee dus moet nog een maandje wachten.. zal een lange maand worden
Betreft trouwens een zwarte van het bouwjaar 2016 met 12000km
Nu heb ik al een aantal aanpassingen in men gedachten, de gene die ik direct zou willen aanpassen zijn:
-de lompe nummerplaathouder vervangen, had in gedachten dat te combineren met een achterlicht met geintregeerde pinkers, maar heb hier gelezen dat je daarin enkel chinese brol kunt kopen, dus mss combineren met wat kleinere pinkertjes..
-de dempers, ofwel zou ik voor de akra's gaan, de laser extreme, of ixil, maar blijkbaar passen niet alle dempers met de zijkoffers?
-valblokken
-witte wheelstrips
dit zijn wat de voornaamste, met der tijd zal er wel nog wat aangepast worden..
Alvast bedankt de moeite te doen om te lezen! Tips of suggesties omtrent men aanpassingen zijn meer dan welkom!
Iemand ervaring met plaatsen van slip-ons bij een model 2013? Heb op internet gelezen dat je met wat kabels zit voor een uitlaatklep welke de eerste serie Z1000SX nog heeft. Is hier een beetje omheen te werken? Of beter door iemand laten doen als je zelf 0 ervaring hebt met sleutelen?
Ik heb juist de s 20 laten monteren omdat ik het echt een fijne band vind zowel droog als in de regen. Vorige setje was drama meerdere glijders gehad, voor en achter.
Heb met de S20evo geen 1 keer een uitstap gehad. Ook niet in de natte Ardennen. Wel gevoelig voor lengte riggels dat merk ik ook.
Maar er is niks zo belangrijk als vertrouwen in je banden. Dus als jij de kriebels ervan krijgt, lekker vervangen.
Heb wel vaker gehoord dat de standaard gemonteerde banden niet de kwaliteit hebben als de banden die je bij de Bandenservice laat monteren. Maar of dat waar is heb ik zelf nooit ervaren.
Hierna voor mij de S21 of S22.
Dag iedereen
Ik ben nieuw hier op het forum, en zal bij deze mij efjes voorstellen
Ik ben 28jaar en na 10 jaar op racers gezeten te hebben (cbf,r6,fz8n,2 gsxrs, en een r1), vond ik het eens tijd om mezelf wat meer comfort te gunnen, maar toch nog wat sportiviteit te behouden. Na dagen het internet af te schuimen, recensies, filmpjes, en vergelijkingstests te bekijken. Ging het voor mij tussen 3 motoren, de gsxs1000f,de vfr1200, en de z1000xs, rara wat is het geworden De suzuki had te weinig bagemogelijkheden, en de vfr vond ik er niet echt sportief uitzien, plus vele slechte dingen over gelezen..
Heb me dus een z1000sx aangeschaft, maar ik zit jammer genoeg nog 4 weken op zee dus moet nog een maandje wachten.. zal een lange maand worden
Betreft trouwens een zwarte van het bouwjaar 2016 met 12000km
Nu heb ik al een aantal aanpassingen in men gedachten, de gene die ik direct zou willen aanpassen zijn:
-de lompe nummerplaathouder vervangen, had in gedachten dat te combineren met een achterlicht met geintregeerde pinkers, maar heb hier gelezen dat je daarin enkel chinese brol kunt kopen, dus mss combineren met wat kleinere pinkertjes..
-de dempers, ofwel zou ik voor de akra's gaan, de laser extreme, of ixil, maar blijkbaar passen niet alle dempers met de zijkoffers?
-valblokken
-witte wheelstrips
dit zijn wat de voornaamste, met der tijd zal er wel nog wat aangepast worden..
Alvast bedankt de moeite te doen om te lezen! Tips of suggesties omtrent men aanpassingen zijn meer dan welkom!
Mooi ding! Ik wil ook andere dempers. Alleen zie ook door de dempers het bos niet meer. Vind die mivv wel gaaf, de rvs versie. Maar kan niet vinden of die met de koffers past.
https://www.mivv.com/en/products/k-043-l7-kawasaki-z-1000-sx-2014/
Ze staan op de site op de foto mét koffer...
Heb inderdaad inmiddels contact met de fabrikant. Beetje gek dat op sommige sites staat dat het niet lukt. Eind juni hoop ik ze te hebben.
Tegen die tijd zal ik dus akro's over hebben. De titanium race dempers. (SM-K10SO2T-SX). Passen met de koffers. Mocht iemand interesse hebben...
Van waar heb je de bevestiging dat die Akra titanium's passen met koffers? Daar staat expliciet op de officiële site dat ze niet passen...