Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Dat is die beurs die in plaats van het oude Vehikel is gekomen toch? Ben er nog nooit geweest, maar ga er even kijken, het is niet zo ver bij me vandaan namelijk.
Bedankt voor de tip! :t
 
Bedankt voor het delen Roger :t
Morgen komt mijn achterspatbordje binnen, en ik ga naar Central Classics, die beurs in Houten voor dat reflectortje, lijkt me wel leuk om wat meer dingen te zien.

Groeten, :t
 
Zo 1 als ik heb maar dan een echte nette?

Ik zal kijken voor je, als ik er 1 zie neem ik hem mee voor je Marcel. :)
 
....en toen was de laatste ook weg. Naar België gegaan incl. de reservedelen.

Scheelt wel weer n hoop ruimte..
 
Iemand nog interesse in een compleet frame zonder kenteken? Alle beugeltjes etc. zit er nog aan, ook die van de achterste knipperlichten. Gratis af te halen in Assen.
Anders gaat ie bij het oud ijzer..
 
Laatst bewerkt:
e~
Iemand nog interesse in een compleet frame zonder kenteken? Alle beugeltjes etc. zit er nog aan, ook die van de achterste knipperlichten. Gratis af te halen in Assen.
Anders gaat ie bij het oud ijzer..

Ik wil hem graag komen ophalen.
Ton.
 
Laatst bewerkt:
Weg OMA! :r
Hier. Dit is beter! :)
full
 
Laatst bewerkt:
En nog een. Ik sta wel in dubio of ie hier hoort of in Chicks and Briks :P .
Hoe gaat het net de 650's hier?
full
 
Laatst bewerkt:
Leuke foto's. Het spuitwerk van me is nog niet klaar, maar de rest heb ik al klaar liggen.
Ik ga morgen in ieder geval de achterbrug van die zwarte vervangen door een originele, die ik zelf gespoten heb, een middenbok eronder zetten, ook zelf gespoten.
Als ik dat gedaan heb gaat de voorvork uit elkaar, nieuwe seals en stofkappen erop.
Daarna gaat het voorwiel er weer in, met net spatbord en vers opgebouwde klauwen.

Er zijn wel vorderingen, maar het gaat dadelijk een stuk sneller, als de rest er is.
 
Dat ontstekingsdekseltje zocht Marcel nog (of inmiddels voorzien?)
 
Welkom, :)

Wat een net exemplaar zeg, *O* Zeker nooit wegdoen, ik heb het wel gedaan, maar weer 1 terug gekocht.
Die van jouw is in de kleur zoals de mijne hoort te zijn, vond resten van de kleur terug achter de zijkapjes en onder de tank, weet je toevallig de kleurcode?

Prachtige motor, *O* :t
Hallo Court, sorry dat ik niet eerder gereageerd heb.
De kleurcode weet ik niet, ik heb alles in Duitsland laten spuiten bij Heinz Loeblein.
Ik heb een DVD "Z1 30 Jahre Z-power" en daar kwam ik hem tegen.
 
Hallo Frank, dat geeft niet hoor. Mijn spuitwerk is bijna klaar, word gedaan door FzRene hier op het forum.
En dan word ie candy super red, zoals het hoort, met een striping setje wat ik uit Engeland heb laten overkomen.
Is het nog wat geworden met het zadel? Ik zag er namelijk onlangs nog 1 op MP staan, ook een nette originele.
Ik ben in Mei 2 weekjes vrij, en dan ga ik me uitleven op de Z650. Heb alle onderdelen nu in huis, sommige via Willem van Classickawaparts, de rest via internet.
Eigenlijk heb ik alleen nog een stel nieuwe bandjes nodig. Maar dat kost de wereld niet natuurlijk. Zal waarschijnlijk een setje BT45's worden.
Is het gelukt met de koppakking van je Z?

Groeten, Coert. :t
 
Hallo Frank, dat geeft niet hoor. Mijn spuitwerk is bijna klaar, word gedaan door FzRene hier op het forum.
En dan word ie candy super red, zoals het hoort, met een striping setje wat ik uit Engeland heb laten overkomen.
Is het nog wat geworden met het zadel? Ik zag er namelijk onlangs nog 1 op MP staan, ook een nette originele.
Ik ben in Mei 2 weekjes vrij, en dan ga ik me uitleven op de Z650. Heb alle onderdelen nu in huis, sommige via Willem van Classickawaparts, de rest via internet.
Eigenlijk heb ik alleen nog een stel nieuwe bandjes nodig. Maar dat kost de wereld niet natuurlijk. Zal waarschijnlijk een setje BT45's worden.
Is het gelukt met de koppakking van je Z?

Groeten, Coert. :t

Ben benieuwd naar het resultaat van je spuitwerk.
Dat van onze Z650 is vorig jaar heel erg mooi geworden (gespoten door de plaatselijke autoschade reparateur).

De Brugsteen BT045 is in mijn ogen nog steeds de beste "youngtimer" band.
Andere merken leveren ondertussen ook het één of ander maar vindt daar geen feedback over :N
Metzeler heeft ondertussen een banden set met een leuk classic uiterlijk maar of die te gebruiken zijn :?
Bij mijn Z900 en mijn vrouw´s Z650 doen de BT045´s het prima.
 
Iemand nog een standaard maatje zuigerveren nodig?????

Tegen verzendkosten stuur ik ze graag op.
Had ze besteld voor dat ik het blok uit elkaar getrokken had (7500KM). Bleek er dus een 65mm zuigersetje in te zitten ipv de standaard 62mm.

Meld je maar....
 
Terug
Bovenaan Onderaan