Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

zrx 1100 oud 002.JPG


Hij was zo toen ik m kocht
 
20170430_110412_resized.jpg


en nu zo :Y sorry voor de grote foto ,de kleintjes zijn op, ik snap nog niet veel van t foto s plaatsen|(
 
Was ie zwart toen je hem kocht, en heb je het lakwerk laten over doen in die kleur groen met goud?
:9~:}:t
 
Zwart lijkt tie wel ja ,is dat orginele paarsachtige van Kawa, groene kleur is gebaseerd op mijn eerste Z1000 a2 . een soort mengelmoes gemaakt van t beste van 2 werelden zeg maar. hij moet nu iig weer naar de spuiter:X
 
Zo, daar ben ik weer. Heb nou niet echt veel kunnen doen met die telefoon die de hele tijd overging maar toch.
Voorwiel zit erin, op de foto zit die lelijke koplamp er nog op, en de zelfgemaakte lamporen maar die zijn vervangen door de originele ondertussen.
Heb wel een vraag voor de kenners hier, ben nu met de koplamp zelf bezig. Maar ik heb 2 verschillende glazen, een platte en een bolle, zie foto. Welke nu te gebruiken? Zelf dacht ik de bolle, omdat ik veel foto's tegen kom van b1's, en die hebben allemaal het bolle glas.

20180925_161350_resized.jpg
20180925_155351_resized.jpg
 
Ja, dat dan weer wel. Ik weet niet wat er met dat mobieltje is, de ene keer zijn ze scherp, de andere keer weer vaag. Volgens mij heb ik een vrouwelijke telefoon.
 
Deze is scherper, hoop ik. Ziet er een stuk beter uit met de originele lamporen en sierstukjes.
20180925_212136_resized.jpg
 
Netjes Coert.
Tav het glas van de koplamp: als je origineel wilt blijven dan is ie bol. Staat KoiTo in het glas.
Jan
 
Ow ja Coert..
De bedrading van en naar de schakelaars op het stuur, lopen er door heen, niet aan langs..
:-))
Jan
 
Ja, dat weet ik. Ik heb dit stuur gekocht op MP. Zit te wachten tot ie bezorgd word hier.
Werd geadverteerd als een origineel stuur voor een Z650 uit '78.
$_86 (30).JPG
$_86 (31).JPG
 
Jaaaah, mooi!!!
Leuk klusje... die kabels er door heen!
Heb het voor drie van mijn Kawa’s gedaan..
Je wordt er vanzelf handig in :-))
Jan
 
Kabels moeten niet te dik zijn anders krijg je ze nooit samen door de middelste opening...
Jan
F0CE127A-6327-45BD-AB21-77D8F8017485.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat geen probleem worden, ik heb de originele bekabeling nog. Enne, ik ben nogal goed met gepriegel, dus het komt goed.
Over die koplampring, die van het bolle glas is juist iets dikker dan die van het platte glas. Het ziet eruit alsof het altijd zo heeft gezeten, maar ik zoek het even uit.
:t
 
Ik ga die met het bolle glas erop zetten. Eigenlijk zijn ze alle twee mooi, alleen zijn ze op mijn foto's zo uit de schuur. Dus niet gepoetst nog..
Geen roest en alleen vuil. En ik heb ondertussen zoveel foto's zitten kijken op internet en de FB z650 owners groep, waar ik lid van ben dat de dikkere rand zo hoort, volgens velen.
Die zet ik er morgen op als ik weer thuis ben, na schoonmaken en het koplamphuis spuiten en laten drogen.:)
 
Gecondoleerd Coert !

Ik zie dat je weer goed bezig bent :t

Ik heb de zrx 1200 naked versie helaas verkocht.
Ik heb er nu spijt van :')

Ze had zo mooi naast de z650 gestaan.

Ik lees ook nog met het zrx topic mee en met de andere Kawasaki topics.

Wie weet komt er hier ook weer een zrx ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan