Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Deze is beter, maar kein versand nach niederlande helaas...tenminste dat staat er.
 
Ziet er goed uit Coert.
Lamp iets rechterop zetten.
(Hier komt de kniesoor weer..)
Wat voor stuur zit er op?
Lijkt me een beetje smal..
Die hoofdremcilinder zit zo ver naar links..
Of komt dat door de foto?
Tellers zijn trouwens heel goed gelukt!
Jan

(Weer wat geleerd trouwens: the battle of the Somme 🤨)
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat stuur.. Ik had een origineel stuur via MP gekocht, maar dat bleek krom te zijn. Dus heb ik een stuur wat ik nog had liggen gebruikt. Is wat te smal, en ook wat te laag maar voldoet wel.
Die tellers was echt heel makkelijk te doen! Netjes afplakken, schuren en in de primer, en aflakken met hoogglans zwart. Ben er 2 uur mee bezig geweest vanmorgen. En aflakken in de middag. Overigens, die boeken zijn een onderdeel van een andere hobby van me, WO1. Beetje off-topic, maar die oorlog was het beginpunt van hoe onze samenleving er nu uitziet. Het verval van oude keizerrijken en monarchiën en het ontstaan van hoe we nu leven. Ik bestudeer, en verzamel al eigenlijk mijn hele leven dingen uit dat soort tijden.
 
.
20181014_120344_resized.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, daar ben ik weer. Vandaag het tellersetje weer op gebouwd, en de koplamp geplaatst. Ik had geen fitting voor het bolle glas, maar de voorraad in mijn garage bood soelaas, hehe. Soms weet ik echt niet meer wat ik allemaal heb rondzwerven hier.
Het afplakken van de tellers viel me reuze mee, heb het secuur gedaan met een muziekje erbij.
Fijne zaterdagavond!
Bekijk bijlage 1333699Bekijk bijlage 1333700
Si er weer gied uit coert
 
Zeker, alleen versturen ze niet naar Nederland staat erbij. Trouwens, ik heb ook geen Pay Pal dus dat gaat hem niet worden vrees ik.
Is toch wel gemakkelijk hoor coert.
Mede dankzij een tip van janzed heb ik in het verleden daardoor goedkope zuigerveren kunnen scoren
 
Oké, zal even kijken hoe ik dat kan regelen dat Pay Pal. Ben niet zo goed met dat soort dingen nml.
 
Een stuurtje zit vast nog wel ergens in mijn verzameling die ik gister ( pff geen doorkomen aan) een beetje geprobeerd heb in te schatten.
Zit toch al gauw tussen de 800 en duizend euro voor alleen grotere onderdelen klein spul niet meegeteld.
Ik ben er nog steeds niet uit wat te doen.
Alles in 1 koop aanbieden,zowel de b2 als de c3 inclusief alle reserveonderdelen
 
Hoi Coert, deze remleiding voor de z650 tov van de z1000/z900 is iets anders. De z650 is 5 cm korter. Het onderdeel nummer is 43059-028 voor de z650. Komt omdat de voorvork van de z1000 iets langer is. Ik wil niet zeggen dat ie niet past maar je hebt dus een iets langere slang,
Jan
83992C14-7B19-40D7-809E-771F3F95F834.jpeg
 
Een stuurtje zit vast nog wel ergens in mijn verzameling die ik gister ( pff geen doorkomen aan) een beetje geprobeerd heb in te schatten.
Zit toch al gauw tussen de 800 en duizend euro voor alleen grotere onderdelen klein spul niet meegeteld.
Ik ben er nog steeds niet uit wat te doen.
Alles in 1 koop aanbieden,zowel de b2 als de c3 inclusief alle reserveonderdelen
Als je een net stuur hebt hou ik me aanbevolen! Misschien kunnen we dan wel wat leuks regelen als je die Kreidler documentatie wil hebben.
 
Als je een net stuur hebt hou ik me aanbevolen! Misschien kunnen we dan wel wat leuks regelen als je die Kreidler documentatie wil hebben.
Ok
Wat kom je allemaal nog meer tekort?
Ik zag ook dat je geen fitting hebt voor je koplamp.
Ik heb volgens mij hier nog een zelfde supergave liggen met bol glas.
Kan ik meten kijken of ik eventueel ook een losse fitting heb daarvoor.
 
Tis trouwens wel een belachelijk laag prijsje voor zo’n set. Misschien het proberen waard.
?
Jan
Ja, maar ik moet eerst zien dat ik een Pay Pal account krijg. Meestal besteld een maat van me dingen zo, die heeft wel Pay Pal.
 
Ok
Wat kom je allemaal nog meer tekort?
Ik zag ook dat je geen fitting hebt voor je koplamp.
Ik heb volgens mij hier nog een zelfde supergave liggen met bol glas.
Kan ik meten kijken of ik eventueel ook een losse fitting heb daarvoor.
Nou, ik zat te denken over die 4-2 collector die je hebt, in combinatie met die Sito dempers, tenminste als je daar vanaf wil.
 
Wat zou je daar voor over hebben dan?
Nou, dat weet ik eigenlijk niet, maar ik wil eigenlijk wel een 4-2 systeem onder mijn z650. Dus compleet met bochten en zo.
Als je zelf een prijs ervoor weet, wat je ervoor hebben wilt komen we er vast wel uit.
Ik ben de moeilijkste niet zoals je weet, en ik weet ook wat zoiets kost nieuw als replica.:)
 
Ja ok;) maar we moeten wel realistisch blijven toch?
Ik denk aan een bedrag tussen de 200 en 250 euro kompleet.
En dan mag je zelf kiezen welk collectorsetje je er bij wilt hebben hetgeen wat er nu onder zit (daarvan zijn de uiteinden ongeveer 35 mm).
Of de andere collector (daarvan zijn de uiteinden dikker) dus moet je wel andere verloop bussen hebben.
 
Ja ok;) maar we moeten wel realistisch blijven toch?
Ik denk aan een bedrag tussen de 200 en 250 euro kompleet.
En dan mag je zelf kiezen welk collectorsetje je er bij wilt hebben hetgeen wat er nu onder zit (daarvan zijn de uiteinden ongeveer 35 mm).
Of de andere collector (daarvan zijn de uiteinden dikker) dus moet je wel andere verloop bussen hebben.
Dat is goed, Ik wil dan het setje van je overnemen, die onder je c3 zit! *O*Beschouw het als verkocht, en laat me even weten wanneer ik bij je langs kan komen om het op te halen! Neem ik gelijk die Kreidler documentatie, en eventueel de onderdelen die ik nog heb liggen, mocht je interesse hebben erin.;):t
 
Terug
Bovenaan Onderaan