Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

@Oerblade, ik heb contact gehad met de man op het Vfr400 topic, die met die mooie exemplaren, maar het setje lampen past helaas niet, ze zijn 114mm, terwijl ik 150mm gaten in het kuipje heb zitten, helaas.
Maar goed, we komen er wel! :t
 
Die van een RC30 of RC45 passen wel, die zijn namelijk ook 150mm, met een afstand van 46mm tussen de lampen, maar die zijn nogal prijzig...-O-
Maar er zijn vast wel lampen die wel passen te vinden. :Y
Van mijn Blade zijn ze ook rond die maat, alleen ik heb er nu 1 inzitten dus weet de afstand niet tussen die 2 en een stuk goedkoper.
 
Mooi, ga ik op zoek naar een stel lampen van een vroege Blade, die tussen afstand kan ik altijd vragen aan een verkoper ervan! Top :t
 
Die laatste lijkt me inderdaad met 2 dezelfde lampen, en dat is nou net wat ik zoek voor m'n endurance projectje.
Ik ga die man een mailtje sturen en vragen of ie even de tussen afstand wil meten voor me. En de diameter van de lampen.
De prijs is in ieder geval al top! Bedankt voor de tip! :t
 
wellicht het frame een beetje verbouwen

$_86.JPG
 
Ik zag het al, leuk idee! Ik heb helaas geen brommers meer, maar heb er wel veel gehad. Als ik mijn oude liefdes er mag plaatsen doe ik het, en misschien komt Ron er ook zijn mooie RS laten zien!:t
 
Mooi hoor, maar na de Brexit kan het ook nog.
Heb je de einddemper er ook bij of had je die nog/al?
 
Mooi hoor, maar na de Brexit kan het ook nog.
Heb je de einddemper er ook bij of had je die nog/al?
Na de Brexit moet je waarschijnlijk invoer/douanekosten betalen.

Omdat ik met een krappe puntkuip zit, zal ie aangepast moeten worden.
Demper blijft de Laser K2 demper.

Greetz, Q

Bijkomend voordeel is, dat ik er nu een Laser K2 Z650 uitlaat onder heb met Ø33mm buizen.
Dat worden nu Ø35mm pijpies. ;)
Dus ff wat meer ruimte voor het GPz750 (toekomstig zelfs 810cc) blok
 
Terug
Bovenaan Onderaan