- Onderwerp starter
- #1.401
Er zijn nog wel meer dingen anders tussen de b1 en de b2. Zoals de voetsteun bevestiging, de b1 zit het met 1 bout vast, en de b2 heeft er 2, in rubber bevestigd. De stator bevestiging is ook anders, de b1 zie je die aan de buitenkant met 3 bouten vast zitten, bij de b2 zie je aan de buitenkant niks.
Een vroege b1 heeft onder het zadel een vakje voor de owners manual, op het binnenspatbord, de b2 heeft dat niet.
Verder inderdaad het electrische gedeelte nakijken, de draadboom is inderdaad zoals Ron zegt een zwak punt, net als bij vrijwel alle oudere motoren uit die jaren.
Een vroege b1 heeft onder het zadel een vakje voor de owners manual, op het binnenspatbord, de b2 heeft dat niet.
Verder inderdaad het electrische gedeelte nakijken, de draadboom is inderdaad zoals Ron zegt een zwak punt, net als bij vrijwel alle oudere motoren uit die jaren.