Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Hmmm, dat gaat hem niet worden vrees ik. Een nette RS doet al snel 4000 euro tegenwoordig.;)
 
Was grappig bedoeld, Coert.
Maar intonatie van smileys komen soms niet over.
't Laatste wat is zou willen is dat je niets meer op MF doet, maar dat wist je wel, toch?
Of bedoel je nu 'zeg maar dag met je handje naar je oude 650?'
 
Nee dat bedoelde ik niet, ik heb nog niks van Ron gehoord. Maar zou hem wel graag hier hebben, nu ik de SV ga verkopen, Tim is er helemaal van in de wolken, en ik heb maar 400 km gereden ermee. Dit seizoen dan, door allerlei privé dingen maar dat weet je wel. En aangezien Ron hem wilde wegdoen dacht ik er sterk over na, nu nog. Wat ik op MF doe blijft hetzelfde hoor. :t
 
Pfff da's lastig
Mijn plan was wanneer ik toch afscheid moet nemen van de b2, zowel de b2 als de c3 in 1 koop aan te bieden.
Eerlijkheidshalve ben ik verplicht jullie mede te delen dat coert al enige voorkennis heeft voor wat betreft mijn minimum prijs voor beiden.
Vind je toch niet erg coert dat ik dat hier mededeel?
Tevens zijn dan ook nog de z650 reserveonderdelen inbegrepen bij deze aankoop.
Probeer het kort samen te vatten: kompleet onder blok z650 met twee cilindersets,twee cilinderkoppen ,carbsetje z650, meerdere originele contactpuntontstekingen is dus een kompleet goedlopend z650 blok van te bouwen.
Verder nog een z750 onderblok incompleet en losse blok delen z650 zoals versnellingsbak,komplete koppeling e.d.,
En nog vele z650 onderdelen die de moeite waard zijn,remklauwen,klein materiaal e.d
het is echt niet zo dat ik onrealistische prijzen vraag maar ben ook geen filantroop dus ik zou zeggen kom eens met een goed bid
 
Hmmm, dat gaat hem niet worden vrees ik. Een nette RS doet al snel 4000 euro tegenwoordig.;)
Dat zou ook niet realistisch zijn jan en 4000 is al aan de lage kant onze z650,s zijn echt ondergewaardeerd.
Een kaal 5versnellings rs blokje gereviseerd wordt al gauw 1000 euro voor gevraagd.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik mezelf over een paar jaar voor mijn kop sla dat ik deze keuze maak maar ja😕dat hoort erbij he en dan heb ik in ieder geval weer een ander dat voordeel gegund.
 
Ik vind het helemaal niet erg dat je dat hier meedeelt Ron. Ik weet wat je er voor wil inderdaad. Maar eigenlijk heb ik alleen interesse in de b2. Verder denk ik, maar daar kan je anders over denken natuurlijk, dat het vrij moeilijk gaat worden om ze in 1 koop te verkopen.
Ik wil je 1800 bieden voor de b2 en wat kleine onderdelen, blokken of zo ben ik niet naar op zoek, ander kleine delen echter wel, ik hoor het wel. Ben de moeilijkste niet zoals je weet, dus je kunt alles gewoon zeggen hoor, langskomen kan ik ook. (overigens ben ik niet van plan hem te verkopen, dus als je later spijt krijgt bestaat altijd de optie hem terug te nemen).
 
Even ter herinnering
 

Bijlagen

  • 1540490962063951243055.jpg
    1540490962063951243055.jpg
    270,5 KB · Weergaven: 22
Ik heb je Pb van gisteren ontvangen en beantwoord, die van vandaag ook ontvangen! Je krijgt zo Pb terug van me. :9~:]:t
 
Hoi Ron, ik lees met belangstelling dat je de Z650 B2 verkoopt. Ik heb interesse!
 
Terug
Bovenaan Onderaan