Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Ik doe de C3 alleen weg als ik er een B1 of B2 voor terug krijg😁
 
Vandaag mijn hoofdrem pomp gereviseerd. Revisiesetje bij Willem Aerdts (classickawa parts) besteld. Heeft de meeste onderdelen op voorraad. Gelijk de rempomp een vers zwart kleurtje gegeven, ziet er weer als nieuw uit en remt als een tiet!
 
Vandaag mijn hoofdrem pomp gereviseerd. Revisiesetje bij Willem Aerdts (classickawa parts) besteld. Heeft de meeste onderdelen op voorraad. Gelijk de rempomp een vers zwart kleurtje gegeven, ziet er weer als nieuw uit en remt als een tiet!
Meteen ook de drab eruit gehaald? Hahaha
 
@Coert65:
Hoe is het met de endurance-replica plannen.
Al wat verzameld?

Greetz, Q
360.jpg
 
Roger, jou eerste motor blijft op MF. Ik heb hem gekocht van Ron, *O*

@zed1, je hebt Pb.
Fijn dat ie 'in de familie' blijft.
Ik zie 'm wel een keer op de rand van de Grand Canyon staan.
Veel plezier met mijn eerste motor!!
 
Fijn dat ie 'in de familie' blijft.
Ik zie 'm wel een keer op de rand van de Grand Canyon staan.
Veel plezier met mijn eerste motor!!
Plezier zal ik er zeker mee hebben. Enne, de emigratie plannen zijn gewijzigd, dwz ik blijf hier...
Dus je zal hem op de Z-dag bij Nol zien volgend jaar.
Heb je nou twee dezelfde Coert?
Jan
Nou, optisch gezien wel, maar die ik al had is een b1, die van Ron is een b2, maar wel in ongeveer dezelfde kleur.
:)
 
Plezier zal ik er zeker mee hebben. Enne, de emigratie plannen zijn gewijzigd, dwz ik blijf hier...
Dus je zal hem op de Z-dag bij Nol zien volgend jaar.

Mooi dat ik 'm af en toe nog eens kan bewonderen dan. :Y
Maar . . . . is de liefde over of komt de liefde naar NL?
En nu je in NL blijft : ik heb die doos motorbladen die je wilde hebben nog steeds staan. Wil je die nu weer hebben dan?
't Staat niet in de weg en weggooien is eigenlijk zonde.
En we gaan ook zelf nog een keer een MF-Z650 meets MF-Z1000 meet and greet met toerritje organiseren toch, ergens volgend jaar?
 
@Coert65:
Hoe is het met de endurance-replica plannen.
Al wat verzameld?

Greetz, Q
360.jpg
Nee, dat ligt even stil. Heb ook niks meer van de Engelsman gehoord die me zou contacteren over de verzendkosten. Ben er eigenlijk ook nog niet achteraan gegaan. Dus buiten de tankzit, een voorvork brace en de buizen die extra rond het blok komen ben ik nog niet verder gekomen.
 
Mooi dat ik 'm af en toe nog eens kan bewonderen dan. :Y
Maar . . . . is de liefde over of komt de liefde naar NL?
En nu je in NL blijft : ik heb die doos motorbladen die je wilde hebben nog steeds staan. Wil je die nu weer hebben dan?
't Staat niet in de weg en weggooien is eigenlijk zonde.
En we gaan ook zelf nog een keer een MF-Z650 meets MF-Z1000 meet and greet met toerritje organiseren toch, ergens volgend jaar?
Dat lijkt me zeker leuk! Dan kan jij ook weer eens sinds lang weer op je eerste motor rijden als je wilt. Over die tijdschriften hebben we het nog wel, het is zeker zonde ze weg te gooien.
 
Nog wel, maar Tim komt met Raymond langs zondag om hem te kopen.
O wat jammer. Als je niet naar de US gaat hoeft die SV toch niet weg? Van de andere kant: aan twee Z650's en nog een replica in wording heb je eigenlijk ook wel genoeg. Boekies nog hebben?

EDIT: sorry, vorige bericht gemist, die boekies hebben we het nog wel een keer over ;)
De eerste die komt heeft ze.
 
Dat laatste was mijn insteek ook. Ik vind de oude z650 steeds leuker worden, hoe langer ik er aan bezig ben. En, met de SV heb ik dit jaar slechts zo'n 400 km gereden, misschien zelfs wel minder. Ik word oud, hahaha... Maar het houd niet in dat ik wel weer iets anders "moderns"overweeg, een ZRX of zo. :t
 
Dat laatste was mijn insteek ook. Ik vind de oude z650 steeds leuker worden, hoe langer ik er aan bezig ben. En, met de SV heb ik dit jaar slechts zo'n 400 km gereden, misschien zelfs wel minder. Ik word oud, hahaha... Maar het houd niet in dat ik wel weer iets anders "moderns"overweeg, een ZRX of zo. :t
Helemaal over naar de Kawa's dan. *O*
Wel weer een topic minder dat je hoeft te volgen. ;)
Nou , héééél veel plezier met de Zedjes en ik zie de MD-98-SZ wel weer een keer!
In het echt, maar ook in dit topic, natuurlijk.
Jouw oude SV dan waarschijnlijk wel in het SV topic.
't Blijft een klein wereldje zo.
 
Helemaal over naar de Kawa's dan. *O*
Wel weer een topic minder dat je hoeft te volgen. ;)
Nou , héééél veel plezier met de Zedjes en ik zie de MD-98-SZ wel weer een keer!
In het echt, maar ook in dit topic, natuurlijk.
Jouw oude SV dan waarschijnlijk wel in het SV topic.
't Blijft een klein wereldje zo.
Ik blijf het SV topic wel volgen natuurlijk, het leeft echt en er zijn leuke posts. En, Tim, DuckI3S zit daar ook, samen met PrutPotje,Raymond, dus je zal mijn SV daar nog vaak zien! Zelfs mijn oude CB750 Bol d'Or die ik al 3 jaar terug verkocht heb is er nog te zien! ( in een ander topic)
MF is zeker een klein en gezellig wereldje. :)
 
Een goed idee lijkt mij dat coert en Roger samen naar de Zeddag gaan coert op de b1 en roger op zijn eerste b2
Maar wie gaat er dan op mijn ç 3?
 
Terug
Bovenaan Onderaan