Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Ik baal er nog steeds van dat ik het moest missen! Dat laatste filmpje, the blue haze *O*
Geweldig die tweetakten!
 
Zo, net terug van een lekker rondje dijkjes pakken in de Hoeksche Waard.
Paar fotokes:
20190602_092702_resized.jpg

20190602_092723_resized.jpg

20190602_093828_resized.jpg

20190602_093848_resized.jpg

20190602_094004_resized.jpg

20190602_095706_resized.jpg

20190602_095724_resized.jpg

20190602_101357_resized.jpg

20190602_103533_resized.jpg

Zo, nu een pilsje en Moto-GP kijken.
 
Zo n rooie heeft m n maat achter mij aan de sloot ingereden. Ik kwam t dorp in en was m kwijt,terug gereden en hij kwam net de sloot uit kruipen .alles o.k .motor niet helemaal was net 6 mnd oud. Maar goed ,t ding met een paar man uit de sloot getakeld ,weer opgeknapt en doorrr
 
Komt me bekend voor, ben zelf indertijd weleens een dijkje afgereden op een manier die niet hoorde, door het hekwerk heen.
Nooit in de sloot terecht gekomen, maar een maatje van me wel met z'n Zündapp. Maar goed dat was redelijk laat, op de terugweg van het stappen, dus je weet wel waarom. Die was laveloos.. ;)
 
Hier ook het mooiste weer.
Mag/kan ik niet rijden, helaas.

Mooie fiets in een mooie omgeving.
USA spatbordje is idd erg netjes, iig beter dan die Europese glijbaan.

Tellersetje en lamphaken van een Fje?
 
Volgens mij is het tellersetje, net als de draadboom van een F inderdaad. Wel makkelijk die voltmeter, kan zien hoe die oplaad!
Jammer dat je niet kan rijden nog, hoe gaat het ermee?
Hier zijn de wegen inderdaad mooi, maar je moet niet 20 kilometer verderop komen, in Rotterdam of Dordrecht, daar is het ietwat anders.
Woon gelukkig in een poldergebied.:)
 
Volgens mij is het tellersetje, net als de draadboom van een F inderdaad. Wel makkelijk die voltmeter, kan zien hoe die oplaad!
Jammer dat je niet kan rijden nog, hoe gaat het ermee?
Hier zijn de wegen inderdaad mooi, maar je moet niet 20 kilometer verderop komen, in Rotterdam of Dordrecht, daar is het ietwat anders.
Woon gelukkig in een poldergebied.:)

Gaat eigenlijk niet zo slecht met mij.
Jammer dat ik nog niet kan rijden maar na één weekje ziekenhuis en nu al weer een week thuis kan ik zeggen dat mijn handen in ieder geval zo schoon zijn dat ik ze bijna niet meer herken _O-_O-
 
Gaat eigenlijk niet zo slecht met mij.
Jammer dat ik nog niet kan rijden maar na één weekje ziekenhuis en nu al weer een week thuis kan ik zeggen dat mijn handen in ieder geval zo schoon zijn dat ik ze bijna niet meer herken _O-_O-
Haha, dat heb ik nou altijd als ik vakantie heb, werk in de technische dienst op de zaak dus heb altijd smeer wat ik er bijna niet meer afkrijg.
Lijkt wel geïmpregneerd..:+:)
 
Heeft/weet iemand nog nog een heel nét origineel kettingschermpje voor een Z650 B?
Weet dat ze weer in replica geleverd worden maar de gene die ze aanbood (Z-Fever) is al geruime tijd ziek en zijn webshop werkt niet meer.
 
Hier ook het mooiste weer.
Mag/kan ik niet rijden, helaas.

Mooie fiets in een mooie omgeving.
USA spatbordje is idd erg netjes, iig beter dan die Europese glijbaan.

Tellersetje en lamphaken van een Fje?
Is van een z750e dus identiek aan f3 Marcel.
Coerts zou er voor kunnen kiezen deze te verwisselen met een origineel exemplaar wat zich op de c3 bevind.
Ik begreep nl. Dat hij die toch weg wil doen.
Is nog wel een klusje want moet bovenste Kroon plaat ook verwisseld worden en natuurlijk kabel boom aanpassen.
De gehele kabel boom inclusief dynamo,spanningsregelaar en andere komponenten komen nl. Ook van 750e.
 
Staat hem heel goed coert dat USA spatbord en supermooie fotoos.
Enen wat die uitlaten betreft,zo,n setje hangt gewoon onder je c3 he weliswaar Jammer genoeg niet meer in chroom maar niet rot.
Is wellicht iets om over na te denken.
 
Inderdaad, dat heb je me indertijd verteld, was het vergeten. Ik word oud... ;)
Maar ik laat het gewoon zitten zo, vind de voltmeter wel handig om erbij te hebben.
 
Spatbordje bevalt me prima! Ik heb er nu ook 1 onder de b1 zitten. En ik heb er nog 1 in reserve, maar die gaat waarschijnlijk naar Peter.
Die wil zijn afgezaagde spatbord vervangen door een net exemplaar, dus hij kan hier kiezen uit een korte of een originele lange.
Maar ik denk dat ie voor de korte gaat, gezien zijn interesse erin. Gelijk heeft ie.
De Deeptone 4-1 blijft gewoon, komt een lekkere brul uit! Ik was niet van plan 1100 euro neer te tellen voor een origineel systeem in ieder geval.
En die van de c3, tsja, die is wel origineel maar dat zwart doet wel wat afbreuk aan de b2 denk ik zo.
Uitlaatbochtjes van de b2 zijn wel wat blauwer geworden nu, heb al 4 tanken benzine verstookt in de b2! :]*O*
 
Spatbordje bevalt me prima! Ik heb er nu ook 1 onder de b1 zitten. En ik heb er nog 1 in reserve, maar die gaat waarschijnlijk naar Peter.
Die wil zijn afgezaagde spatbord vervangen door een net exemplaar, dus hij kan hier kiezen uit een korte of een originele lange.
Maar ik denk dat ie voor de korte gaat, gezien zijn interesse erin. Gelijk heeft ie.
De Deeptone 4-1 blijft gewoon, komt een lekkere brul uit! Ik was niet van plan 1100 euro neer te tellen voor een origineel systeem in ieder geval.
En die van de c3, tsja, die is wel origineel maar dat zwart doet wel wat afbreuk aan de b2 denk ik zo.
Uitlaatbochtjes van de b2 zijn wel wat blauwer geworden nu, heb al 4 tanken benzine verstookt in de b2! :]*O*
Rijd ook geweldig dus blijft mooi
 
ben blij dat te horen coert ,daar doen we het voor toch?
ergens een hoop schroot vandaan trekken en weer op straat brengen.
ik weet dat hij hier eigenlijk niet thuis hoort maar wil het toch met jullie delen.
vandaag de RS geregistreerd bij de kreidlerdatabase en een goede waardering gekregen.
status.JPG

het is dus nu officieel een kreidler florett RS luxus elektronik van 1975
rest alleen nog de keuring.
rs links.jpg

rs rechts.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan