Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

DSC_1135C.jpg


:o
Het leeft!
 
Mooi piccie!
Thanx. MdeM :)

Het koste weer wat moeite om de 35 jarige ouwe meuk weer aan het rijden te krijgen.
Toen ik mijn afgebroken startknop aan het reparen was, zag ik dat mijn gaskabel half door was gesleten. Had op de goodieszolder nog wel een gaskabel gevonden. Maarja, voordat je deze weer passend gemaakt hebt op een uit plm. 10 verschillende opgebouwde motor.....

Maar gisteren liep ie weer als de brandweer.

Greetz, Q
 
Laatst bewerkt:
Nu ff serieus het is wel Heiligschennis om een Mooi gespoten kawa in Endurance France kleuren om te toveren in een Gay Kawa
 
De motor is begin jaren 90 gespoten en toen was roze/paars een gebruikelijke kleur.
Maar er is nog steeds hoop.

Eerst een Wiseco 810 blok icm. Flatslides opbouwen.

Greetz, Q
 
Ja Kawasaki was toen met de ZZR 600 / 1100 ook de weg kwijt . en toen vond Ik het al heel erg lelijk
 
ZXR ook niet?
Ik vond die retegaaf met die stofzuigerslangen, wit, blauw, groen en rose.
Bij een mooie sta ik nog steeds altijd even te kijken hoor.
De eerste ZX7R is helemaal orgastisch, maar hij was voor die tijd nogal zwaar tov de concurrenten, dus is maar kort gebouwd.
Daarna was het wat mij betreft gedaan met Kawa . . . . tot de Z900RS kwam.
 
Die vond ik ook wel mooi, die ZXR-en met de stofzuigerslangen. Maar geef mij m'n ZRX maar als "moderne", en echte retro Kawa.
20190405_200111_resized.jpg

Buiten dat ik de Z900RS ook wel mooi vind dan. Alleen is ie te duur voor me nog.. :+
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie motor! Ben benieuwd of hij inderdaad die prijs krijgt.
Professioneel spuitwerk. Toch jammer dat de striping op de tank niet goed zit. (Ik ben een pietlut).
Jan

(Zo hoort het eigenlijk)
7B892032-8485-4E6B-86B6-CE32C9ED1BBD.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Er staat een origineel uitlaatsysteem op MP van een Z650. Prijs €1000,- Hoop geld, ik ben blij dat ze er bij mij op zitten:)
Jeroen

Schermafbeelding 2019-07-26 om 21.57.53.png
 
Staat er al een hele tijd op, of de huidige koper heeft het van de vorige gekocht en probeert er nu de kennersprijs voor te krijgen.
1000 euro voor een set van de z650 lijkt mij nog wat te veel.
 
Het is dezelfde, ik heb hem hier ook al eens geplaatst. Ik vind het ook flink wat geld, maar ze zijn bijna onvindbaar...
Heb al het linkse en rechtse setje op Ebay in Amerika gevonden, via 2 verschillende verkopers, maar die waren ook schreeuwend duur.
En met wat deukjes, dus niet gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan