Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Joh...dat wist ik nog niet. Een cb400f is ook geen z650, maar weet je, ik ben niet zo moeilijk over dat soort dingen. In de basis is het voor z650's, maar als iemand anders iets enthousiast post vind ik dat prima. 👍
Zelf ben ik even met wat anders bezig, maar het endurance projectje komt er wel, alleen, ik heb net zoals velen gewoonweg niet echt vaak tijd ervoor. Zeker nu niet, nu er veel mensen vertrekken bij het bedrijf waar ik werk, en wij vaak overwerken daar, moet wel, wat orders zijn er plenty. Alleen mensen vinden, en ze dan ook houden is moeilijk nu. Vandaar dat ik zelf vrij weinig post hier.
 
Coerts-alles-op-twee-wielen-met-een-verbrandingsmotor-topic 👍🏻😂

Of mag electro zelfs ook?😳
 
Zo bedoel ik het toch niet, Coert.
Ik gaf alleen aan dat we de vorderingen aan de 1000 graag in het Z1000 topic tegemoet zien. Niet bewerend dat het hier niet zou mogen uiteraard. Het is joúw topic. Het Z1000 topic wordt trouwens ook wel een ‘vervuild,’ maar beter iets off-topics dan niets.
 
Leuke aanvulling aan je bericht. Maar weet je, ik heb al genoeg berichtjes gelezen dat andere dingen, die ik notabene in m'n eigen topic post niet gewaardeerd worden. Ik weet, het is geen z650.
Maar mag ik dat alsjeblieft doen? Ik doe het sowiezo wel hoor. Weet je, in het sv topic werd ik geweigerd om even langs te komen met m'n z650, jou eerste motor, met het ritje vorig jaar, weet je nog?
Niet dat ik de TS ben, maar weet je, ik ga dat hier dus nooit doen. En ik ga me ook niet zelf verkiezen als erelid, zoals meneer daar gedaan heeft, en al helemaal niet met een scooter verschijnen op een forummeet. Want dat is respectloos. Buiten dat is een Skoda geen motor, dat terzijde. Maar een ex sv eigenaar weigeren, terwijl je zelf met een scooter komt opdagen, vind je dat correct dan? Dat is het niet hé.
Ik heb, voor de meesten hier een iets andere instelling hoor. En dat kan vrij hard overkomen. Treue um treue.
Ik heb geen tweede agenda's, en voor mij is iedereen gelijk. Zo simpel werkt het. Ik ben half Duits, vandaar, en vrij hard. Erg makkelijk ook, maar ga de grens over...
Ik wil dat echter niet. Maar ik denk er sterk over dit topic te sluiten. Al heb ik 3 z650's.
Ik zit niet op gezeik te wachten over wat ik plaats, of wat anderen plaatsen.
 
Niet op slot gooien, het is jouw topic natuurlijk maar ik het topic wel waarderen. Ondanks dat ik geen 650 heb.
Mijn topic over de ombouw van gpz900 ging ook af en toe alle kanten op maar kwam altijd weer terug bij de gpz.
Als jij het over je cb400 wilt hebben prachtig, jouw topic . als andere het over hun cb400 willen hebben ook mooi ,zolang het topic maar niet gekaapt word.
Tenminste zo denk ik erover.
Maar graag open houden en plaatjes posten, ook al zijn ze al 3 x langs gekomen *O*
 
Foei. Ik stuur Roger voor straf in de linkerhoek en Coert in de rechterhoek en dan nu weer verder met leuke verhaaltjes en mooie foto's over "tweewielers" ......voor mijn part driewielers (ook goed) .....Zed 650 trike......ofzo...... (heb ik nog nooit zien rijden).....
 
Ik kijk af en toe hier maar post nooit. Waarom kijk ik hier ? Omdat mijn tweede motor een Z 650 was...........de eerste een CB 400 F.
Ik vind het prachtig dat Coert hier ook over zijn CB bericht.
Denk dat Coert het een beetje te zwaar opneem en Roger het met een geintje post.......
Rustig aan Coert, laat je niet gek maken. Tis jouw topic en als je naast je Z650 laat zien waar je nog meer mee bezig bent is imo prima.
 
Jammer. Zo had ik het echt niet bedoeld. Lees mijn reactie waar dit allemaal mee is begonnen even terug. Meer was het niet. Iedereen die mij een beetje kent weet dat. De soep is echt niet zo heet als ie nu ineens lijkt. ‘t Topic zeker niet op slot doen. En dat van ‘alles-op-twee-wielen’ was duidelijk een grap, toch? Dat lag er dik bovenop. Als hef niet zo is opgevat bij deze. Maar ga vooral door met het topic. Ook ik lees en post af en post af en toe mee en geniet nog steeds van de plaatjes van mijn eerste motor. 👍🏻
 
Praatje en plaatje......................neen geen Zed650 trike maar wel een LTD440 gezien ergens in 2005 bij Kawa meeting Warsteiner-Möhnesee.
Dat hij nog vooruit komt want tis niet echt een PK kanon.
2006 Kawameeting Warsteiner-Möhnesee (27).JPG

Tja en die Duitsers maken t nog gekker.
2007 Kawameeting Bad Kissingen (140).JPG
2007 Kawameeting Bad Kissingen (141).JPG

Maar wel 650.......................................dat dan weer wel..............................mazzel.................
 
Foei. Ik stuur Roger voor straf in de linkerhoek en Coert in de rechterhoek en dan nu weer verder met leuke verhaaltjes en mooie foto's over "tweewielers" ......voor mijn part driewielers (ook goed) .....Zed 650 trike......ofzo...... (heb ik nog nooit zien rijden).....
Linkerhoek? Rechterhoek? Is mij nieuw. Is dit MF functionaliteit?
 
Praatje en plaatje......................neen geen Zed650 trike maar wel een LTD440 gezien ergens in 2005 bij Kawa meeting Warsteiner-Möhnesee.
Dat hij nog vooruit komt want tis niet echt een PK kanon.
Bekijk bijlage 1690469
Tja en die Duitsers maken t nog gekker.
Bekijk bijlage 1690470Bekijk bijlage 1690471
Maar wel 650.......................................dat dan weer wel..............................mazzel.................
Duitsers zijn altijd al goed geweest in het maken van heel bijzondere creaties en schuwen geen enkele kleur. Je kunt het mooi vinden of niet maar de Duitsers trekken wel altijd veel bekijks op meetings etc.
 
Vroeger op school werd je door de leerkracht als je stout was geweest in de hoek gezet. En ik spreek uit ervaring...............
 
Ik heb dat 1 keer gehad. De eerste lesdagen in de eerst klas. Het was waarschijnlijk gebaseerd op misinterpretatie van iets want ik deed nooit iets, maar het was wel vreselijk. Public shaming. Het zal nu waarschijnlijk niet meer mogen
 
Nee, dit was de enige die ik had. Heb hem ook een boel lagers en ander spul gegeven, omdat ik niets meer met Kreidlers deed en alles verkocht had, dat spul lag te verstoffen, en Ron had me ook gemazzeld met veel onderdelen voor de z650's die ik van hem gekocht had. Dus ja, dan geef ik het ook gewoon weg hé. Veel plezier met klussen aan de Z1000, zijn ook mooie motoren, en Kawa's natuurlijk. 🙂 👍
Beter dat dat zo kan gaan 😎 de ene hand wast de ander 😉 en ja blijft mooi die kawa's!! Maar ik vindt alles wel mooi hoor. Mits er benzine ingaat 🤓 fijn weekend 🤡👹
 
Ik heb dat 1 keer gehad. De eerste lesdagen in de eerst klas. Het was waarschijnlijk gebaseerd op misinterpretatie van iets want ik deed nooit iets, maar het was wel vreselijk. Public shaming. Het zal nu waarschijnlijk niet meer mogen
Zoooooooooooo dan was jij een gehoorzaam ventje ? Neen hoor ik was een recidivist. Ook op de LTS en MTS ging t geregeld mis. Dan uit de klas gestuurd worden en melden bij de (adjunct)directeur waar op autoritaire toon ik op mijn plek werd gezet (en geen tegenspraak want dat interesseerde ze niet). Maar ik had/heb een dikke huid dus dat public shaming hebben geen geestelijk litteken op me achtergelaten hoor. Ja tegenwoordig mag t niet meer........................en moet alles uitgepraat worden of glad gestreken. Moet ik aan mijn vader denken die nadat ik in de fout was gegaan vroeg "wil je de linkerhand of rechter" ? ......... maakte geen hol uit want allebei deed t pijn............(wordt je hard van).............
Oja gelul......................dus plaatjes.
ff puntjes stellen......................hoezo old school ?
z650 (3).JPG

z650 (2).JPG

niet mijn motor maar van een kennis van me...............(niet mooi maar wel rijdbaar)
 
Niets mis met contactpuntenontsteking. Het slijt wat meer dan electronisch, maar is altijd goed te krijgen. Ik heb niets gereden op mijn Z dit jaar. Het gebrek aan klassiekermeetings of Kawa treffens heeft hier zeker aan bijgedragen. De Z is momenteel ook niet meer mijn enige gemotoriseerde tweewieler, en iets anders is sneller uit de schuur getrokken. Volgend jaar hopelijk wat eerder verlost van de COVID-ellende zodat er weer meetings, historic races of ander klassiekerevenementen georganiseerd mogen worden.
De Z staat er op zich goed geconserveerd bij dus lijden doet ie er niet onder
 
Pfff het is allemaal mijn schuld mannen 😳🙈 geen ruzie maken!! En wis gewoon alle off topic berichten!! Klaar 🤓 niks mis mee! En ik zoek die z1000 topic wel een x op! Ik lees gewoon bijna alles zoafentoe mee 😉 en ja dan reageer je toch weleens op iets wat off topic is. Deze berichtje is er netzo 1 😎 wisse maar! En vooral allemaal doorgaan zo! Er is al genoeg gezeik in de wereld!! Je kunt beter elke dag aan jullie kawa klooien 😎 zolang dat nog allemaal kan en mag 🙏 en wis al die/deze off topic shit! 🙈🤡👹 Rollatorsss mannen 🌻🥃
 
Pfff het is allemaal mijn schuld mannen 😳🙈 geen ruzie maken!! En wis gewoon alle off topic berichten!! Klaar 🤓 niks mis mee! En ik zoek die z1000 topic wel een x op! Ik lees gewoon bijna alles zoafentoe mee 😉 en ja dan reageer je toch weleens op iets wat off topic is. Deze berichtje is er netzo 1 😎 wisse maar! En vooral allemaal doorgaan zo! Er is al genoeg gezeik in de wereld!! Je kunt beter elke dag aan jullie kawa klooien 😎 zolang dat nog allemaal kan en mag 🙏 en wis al die/deze off topic shit! 🙈🤡👹 Rollatorsss mannen 🌻🥃
Nee joh, het is jou schuld niet. Laat je berichten maar gewoon staan hoor, doe ik zelf ook. 🙂 👍
 
Trouwens, als iemand berichten gaat verwijderen, krijg je een heleboel lege berichten, dat is ook niks hé, of van die puntjes.
 
Hebben ‘jullie’ al eens een z650 meeting gehouden? Er zijn er wel een aantal inmiddels…
Ooit geprobeerd met de gpz’s hier maar heeft nooit echt plaats gevonden.
Nee, eigenlijk niet. Ik heb wel visite gehad hier van wat leden die hier ook reageren, maar een meeting is er nooit van gekomen helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan