Het Kawasaki ZXR 400 topic deel 42; Mix-Topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
soms moet je iets nieuws proberen en dat wil ik nu doen/ proberen :+
heb er goed over nagedacht en heb het niet zo besloten op 1 dag ;)

stel dat ik m`n motor verkoop in een paar weken tijd dan is het ook zo winter en rijd ik straks lekker in de auto rond met alles erop en eraan :9

+ hoef niet elke keer meer de auto te lenen van m`n ouders etc.

:+
Ach ja, met zn allen in een auto naar de MegaMeeting is ook weer is wat anders :')
 
Dit zou best wel eens de opvolger kunnen worden,

color_s1000rr_thunder_preview_bright.jpg
 
Zoooo... Gisteren op een 2005 zx10r gereden.

In 1 woord: fuuuuuuuccckkkk!!!!

Wat een gaaf ding zeg! *D
Dat apparaat blijft maar gaan... Ik wil niet zeggen dat de r1 langzaam is, maar dit is echt een niveau verder :}

Nog even de financiën rondkrijgen en dan komt er een *D
 
Na lang zeuren van mn trainingsmaatjes gister toch op de motor naar de sportschool geweest. Doet het toch wel aardig goed als je hem voor de deur parkeert en in je pak de sportschool binnen stapt :P

+ 1 :}

soms moet je iets nieuws proberen en dat wil ik nu doen/ proberen :+
heb er goed over nagedacht en heb het niet zo besloten op 1 dag ;)

stel dat ik m`n motor verkoop in een paar weken tijd dan is het ook zo winter en rijd ik straks lekker in de auto rond met alles erop en eraan :9

+ hoef niet elke keer meer de auto te lenen van m`n ouders etc.

:+

ik snap je wel hoor, maar ik kan je garanderen dat je volgend jaar weer een motor wilt

Zoooo... Gisteren op een 2005 zx10r gereden.

In 1 woord: fuuuuuuuccckkkk!!!!

Wat een gaaf ding zeg! *D
Dat apparaat blijft maar gaan... Ik wil niet zeggen dat de r1 langzaam is, maar dit is echt een niveau verder :}

Nog even de financiën rondkrijgen en dan komt er een *D

Haha ik heb er ook op gereden, is echt kicken idd :Y
 
@Ben
Nog een bevestiging dat je geen stuurdemper nodig hebt.

Wat moet ik met een lineaire stuurdemper voor op straat :P

ZX7 Arnold

wat moet je sowieso met een stuurdemper voor op straat :?


'k heb ook eens een stuurdemper gehad, had er meer last van dan plezier voor op straat :N :N
 
Laatst bewerkt:
Zo weer een heleboel gebeurd hier...sebas op een BMW, marvin geen kawa meer en Noud weer terug naar Kawa...en Duckie weer op een 10 *O*

En marvin, overstap naar auto heb ik ook wel over gedacht hoor :). Is toch wel erg lekker praktisch enzo, maar motorrijden ga je snel missen denk ik ;)
 
Zoooo... Gisteren op een 2005 zx10r gereden.

In 1 woord: fuuuuuuuccckkkk!!!!

Wat een gaaf ding zeg! *D
Dat apparaat blijft maar gaan... Ik wil niet zeggen dat de r1 langzaam is, maar dit is echt een niveau verder :}

Nog even de financiën rondkrijgen en dan komt er een *D
Nice :9
ik snap je wel hoor, maar ik kan je garanderen dat je volgend jaar weer een motor wilt
dan koop ik gewoon weer een mooie motor terug :Y
Zo weer een heleboel gebeurd hier...sebas op een BMW, marvin geen kawa meer en Noud weer terug naar Kawa...en Duckie weer op een 10 *O*

En marvin, overstap naar auto heb ik ook wel over gedacht hoor :). Is toch wel erg lekker praktisch enzo, maar motorrijden ga je snel missen denk ik ;)
je hebt gelijk waarschijnlijk ;)
maar als het toch straks winter is kan ik toch neit rijden ook al zou ik een motor in de schuur hebben staan :+
dus dan zal ik hem iig niet missen :9

pas rond april volgend jaar zal ik weer denken van hmm... ik wil motorrijdennnnnn }) :+
Marvin, komt die A3 nou? :+
hehe, ik heb wel zitten kijken maar die zijn me echt te duur :Y

wel een status bak :+

maarja, daar doe ik het niet voor :)
 
RSV4 vind ik zo'n poser machine :9~ De 2008/09 ZX10R wil ik nog wel op proefrijden :Y Nieuwe ZX10 vind ik nog niet echt wat, moet er nog aan wennen denk ik :Y
rsv4 is sowieso te klein voor jou :/

ach, bij mij blijft deze 6 nog wel een lange tijd :) kan ik hem helemaal maken zoals ik hem wil hebben :)
 
Woeeii, vandaag nog met de R6 kuipen bezig geweest en 2 kuipdeelhouders van de 7.

Die houdertjes zagen er niet uit

voor:
dsc08641b.jpg

na:
dsc08647wn.jpg


r6 kuip met primer
dsc08648n.jpg


1e laag
dsc08649f.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan