Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik rij toch ook geen hybride automobiel en de Mrs toch ook niet. Jij moet beter weten!
Ik heb laatst nog met een bedrijfsauto een Prius op de Bullbar gepakt. De jongens op het terrein willen steeds die dingen op de vork van de heftruck pikken. Dat is slecht voor de verzekering.
On topic: Waarom geen tweetakt? Dat loopt wel zo lekker.
Ik heb laatst nog met een bedrijfsauto een Prius op de Bullbar gepakt. De jongens op het terrein willen steeds die dingen op de vork van de heftruck pikken. Dat is slecht voor de verzekering.
On topic: Waarom geen tweetakt? Dat loopt wel zo lekker.
Mensen zonder kinderen mogen gewoon benzine verstoken
Een kind nemen is namelijk veel slechterder voor het milieu
PX200 blok is een tweetakter.
Daar ben ik al..
Als je een viertaktmotorblok in een klassieker wil stoppen, dan zul je goed moeten kunnen lassen of iemand kennen die dat kan. Sowieso moet je een sub-frame maken, want de huidige scooters hebben een motorblok wat aan het frame vast zit. Een klassieke Vespa heeft geen buizenframe, maar het motorblok zit vast in de body.
Als je voor makkelijk gaat, dan kan je het beste het motorblok kopen uit DEZE scooter. De scooter is nagenoeg gelijk aan de oldtimers uit de 70-er jaren, en met een kleine aanpassing aan de motorophanging past het 4-takt-blok er zo in. De scooter heet overigens LML Star.
sip heeft enkel nog carters, geen gemonteerde blokken,
ook niet meer bij scootercenter, of Eddy Bullet...
Idd... Helaas voor Gobert, maar voor iemand zonder kennis binnen het Vespa-wereldje zal het of lastig of heel duur worden...
Je kan trouwens ook op zoek naar een latere Rally 200 (staat er nog 1 bij Maskes...), is in principe hetzelfde en bijna nog minder rompslomp dan een goede oldie en een P-blok vinden...
wat verwacht je eigenlijk dat je scooter aankan?
Betrouwbaar woon/werk verkeer bij droge dagen. geen snelweggebruik.
Hoi Teun,
Uit je posting maak ik op dat je niet vaak aan Vespa's sleutelt (omdat je het type van de Scooter niet uit je hoofd weet). Weet je zeker dat je de carb goed hebt in elkaar gezet? Als ze lekken is dat 99% van de gevallen door een slechte vlotternaald. Maar die heb je al vervangen. Door het juiste type? Niet te lang of te kort? De Vespa SI carbs zijn heel rudimentair. Daar kan eigenlijk niets aan mis gaan...
Erik