- Onderwerp starter
- #776
Meeste gpz's hier op het forum zijn volgens mij bezig met carbs, benzinekraantjes etc.
Idee is leuk, timing minder.... Weekend is al volgeboekt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even inbreken angezien ik met een vraag zit.
Wat opvalt is dat t/m 4000 rpm de motor niet goed oppakt, daarna wel.
Volgens mij staat hij dan te rijk!
Heeft dit te maken met de luchtmengsel schroeven.
Moet ik hem dichter zetten of juist verder open?
Carburateurs zijn synchroon gesteld.
Misschien iemand in de buur van Rotterdam die denkt van das makkelijk joh, doe ik wel even?
Meeste gpz's hier op het forum zijn volgens mij bezig met carbs, benzinekraantjes etc.
Idee is leuk, timing minder.... Weekend is al volgeboekt...
Nou dat is dan jammer dan ga ik maar weer beginnen aan het volgende project
dit keer een gpz750r ......topgun type - was eigenlijk mijn tweede motor ooit (kleur ) winterproject..................over 2 maanden klaar - [afbeelding]
Nou dat is dan jammer dan ga ik maar weer beginnen aan het volgende project
dit keer een gpz750r ......topgun type - was eigenlijk mijn tweede motor ooit (kleur ) winterproject..................over 2 maanden klaar - [afbeelding]
Ga je daar die ZZR steps op zetten Rolocop?
Ik ga het weer volgen, als ik de achterveer alsnog vind geef ik een seintje.
Hij kan zomaar ergens achter vandaan rollen
Heeft iemand een GPZ 900 R 1994 werkplaatshandleiding? Of is het 1990 gedeelte van deze handleiding van toepassing?
Ja, vanaf '90 A7 model (17" voorwiel en geen antiduik voorvork) veranderd er bijna niets meer.
Tot aan model A10-A12, daar hebben ze nog wat veranderd maar dat zijn eind 98-2000 modellen en die zijn hier nooit meer geleverd. Uitsluitend Japanse markt.