jean-pie
MF veteraan
- 20 jan 2015
- 2.430
- 4.325
Ziet er rustig uit , vaak is het er in het weekend niet te doen zo druk dat het er is .Afgelopen weekend met de Versys-X naar het Belgische Doel gereden om foto's te maken. Zeker aan te raden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er rustig uit , vaak is het er in het weekend niet te doen zo druk dat het er is .Afgelopen weekend met de Versys-X naar het Belgische Doel gereden om foto's te maken. Zeker aan te raden!
Afgelopen weekend met de Versys-X naar het Belgische Doel gereden om foto's te maken. Zeker aan te raden!
Als je binnenrijd staat er wel een groot bord dat je de bewoners moet respecteren. De staat van de huizen is echter niet al te best. Ken de achtergrond ook niet echtOff topic maar is Doel nu helemaal verlaten en woont er bijna niemand meer? (Ivm aanleg haven dacht ik).
Die komt me bekend voor!Heb je tip opgevolgd, was aan de Belgische kust voor laatste mooie weekend dit jaar!
Inderdaad wel even leuk om dan langs te rijden
Haven gaat niet meer door , dit hebben ze definitief verloren voor zover ik weet .Off topic maar is Doel nu helemaal verlaten en woont er bijna niemand meer? (Ivm aanleg haven dacht ik).
Kijk eens bij Bolski.Mijn kettingset is weer aan vervanging toe. Geen schande na 35k km dienst, niets heeft het eeuwige leven.
Het blijkt momenteel een uitdaging om een 46T tandwiel te vinden. De garage kan er niet aan komen. Overal is geen voorraad meer en de levertijden zijn onbekend.
Met goed geluk kan ik zelf nog aan een tandwiel van "Esjot" komen.
Een voor mij onbekend merk. Heeft iemand hier ervaring mee? Beetje kwalitatief goed spul?
Wat is er precies te zien? Oppervlakten zijn een beetje lastig te beoordelen op foto's.Dit valt me toch niet helemaal mee op een jonge fiets die altijd binnen slaapt:
Bekijk bijlage 1686231
Ik kom bij normale tripjes (april tot oktober) niet echt boven de twee streepjes uit. Alleen in de Alpen de motor eens goed warm zien worden. Denk je dat het zelfs dan problematisch is, of alleen bij de echt koude winterdagenHelaas gaat dat geen verschil maken. Vocht wat vrijkomt tijdens de verbranding beland altijd voor een deel in de olie. Vanaf een graad of 80 brand dat weer weg. Als de olie nooit op temperatuur komt dan bouwt het zich op met alle ellende van dien (sludge en blokkade van olie kanalen of corrosie binnenzijde blok bijvoorbeeld).